Apvieno biznesa vadības metodes ar praktiskās psiholoģijas zināšanām. Mācību procesā orientējas uz dalībnieku profesionālo un personīgo izaugsmi un šīs izaugsmes līdzsvaru.

Programma ir Agra Gravas autordarbs. Programmās apvienotas vadības zinātnes un psihoterapijas virzienu (Psihoanalīze, Geštalts, Transakciju analīze) metodoloģijas. Personāla apmācībā tiek  izmantota uz procesu orientētu apmācības metodoloģiju, kas ir izveidota un uzlabota 25 gadu garumā apmācot uzņēmumu dažādu līmeņu vadītājus un speciālistus. Šī metodoloģija paredz un nodrošina vienlaicīgu semināra dalībnieku izaugsmi divos līmeņos – profesionālajā un personības līmenī. Šāda pieeja ļauj integrēt un harmonizēt abu līmeņu resursus, kā rezultātā būtiski pieaug semināra dalībnieku profesionālā efektivitāte un dalībnieki daudz pilnīgāk spēj pašrealizēties profesionālajā darbībā.

Pieredze: pārdošanas, vadīšanas, profesionālās un personīgās izaugsmes eksperts ar pieredzi kopš 1997. gada. Izstrādājis un realizējis vairāk nekā 700 mācību programmas un konsultāciju projektus uzņēmumiem Latvijas Mobilais telefons, Elko grupa, Elagro Trade, Scania Latvia, Seesam Insurance Latvia, Rīgas Siltums, Izzi, Metsa Forest Latvia, Severstallat, Ventspils nafta, Latvijas Banka, Nordea banka, Rimi Latvia, Reaton, Venden, Valsts ieņēmumu dienests, Swedbank, Valpro, Tenax, Rīgas Dome, AE Partner, ALSO latvija, Baltijas sporta auto (Porsche), D8 corporation, Datakom, ENC Latvija, LATRAPS, Latvijas Valsts Meži, Meditec, Omniva, Strabag, UPB holdings, Valdemārs (VALDO)  u.c.

Izglītība: MBA grāds (RSEBAA), augstākā izglītība sociālajā psiholoģijā (AS Attīstība), Austrumeiropas Geštalta Institūta diploms praktiskajā psiholoģijā (Krievija). Latvijas Psihoterapeitu biedrības un Latvijas Gelštaltterapijas biedrības valdes loceklis.


Publikācijas
: "Atpakaļ pie darba" par darba un brīvā laika balansu žurnālā "Ir Nauda"


Atsauksmes par treneri:

  • Pasniedzējs ar augstu kompetenci.
  • Izvērtējot iegūto informāciju, sastādīju stratēģiju komunikācijai un konfliktu risināšanai ar sadarbības partneriem. Tāpat iegūtā informācija noderēs ārpus darba utt.
  • Ieguvu vairāk kā domāju. Spēju tagad novērtēt, kādēļ saskarsmē ar kolēģiem vai klientiem dažadās situācijās ir dažāda reakcija.
  • Iemācījos atpazīt emocionālos stāvokļus, kontaktēšanās līmeņus, jo tie ir ikdienas neatņemama sastāvdaļa. Tagad tik jāsaredz, kā un kad pareizi pielietot!
  • Ļoti patīkama attieksme no pasniedzēja. Ieguvu sapratni, ka zinu ļoti maz. :)
  • Ekskluzīva iespēja novērtēt otra psiholoģisko stāvokli.
  • Pielāgojas mācību dalībniekiem. Patika, ka tika aprunātas tēmas, ko jautāja dalībnieki.
  • Ļoti interesantas bija cilvēku prisholoģiskās pozīcijas.
  • Atpazīt personas tipu, mainīt sarunas gaitu. Strukturēt lietas par konfliktiem.
  • Jauns skats uz cilvēku tipiem un kā ar tiem labāk sadarboties.
  • Situāciju / cilvēku pielāgošana. Konfliktu risināšana.
  • Bērnu, vecāku definējums. Izprast vieglāk kolēģus, sarunas virzība, konflikti.
  • Praktiskas lietas, kā risināt konfliktus un kā "atšifrēt"sarunu biedru.
  • Psiholoģiskās pozīcijas bija labākais no kursa.
  • Galvenie ieguvumi ir personības dažādo psiholoģisko stāvokļu izpratne un mijiedarbība starp tiem.
  • Apguvu, kā identificēt ieciklēto komunikācijas veidu un kā nonākt līdz sarunai. Kolēģu tests konfliktu risināšanā.
  • Ieguvumi - daudz labi saprotami piemēri no dzīves situācijām.
  • Patiešām saistoši un efektīvi, ļoti noderīgi ne tikai vadības līmenī!
  • Labākais kurss, kurā esmu piedalījusies!
  • Ļoti atraktīvas apmācības, "atver acis" uz lietām, par kurām iepriekš nebiju aizdomājusies.
  • Ieraudzīju iespējas savas darbības uzlabošanai un saskarsmei ar cilvēkiem.
  • Izskaidrojums savai rīcībai; kā apzināti mācīties; kā labāk veidot sarunas; ieguvu praktiskus instrumentus lietošanai.
  • Spēja veidot komunikāciju, spēja pieņemt / distancēties no lietām, kuras nevar mainīt, šantāžas pretšantāža.
  • Saturs, dinamika - nevienu brīdi nebija garlaicīgi vai neinteresanti. (10)
  • Esi savaldīgs, tiekoties ar klientiem. Par attiecību līmeņiem bija interesanti uzzināt un izanalizēt video par vienošanos.
  • Saskarsmes cikls sarunas procesā.
  • Lietas, kas var ietekmēt sarunas ar klientiem un kolēģiem.
  • Patika informācija par tikšanās struktūru. Attiecību līmeņi bija nedzirdēta tēma.
  • Daudz lika aizdomāties un analizēt. (9)
  • Pilnīgi jauns skatījums uz tēmu konflikts.
  • Derīgi. Runātas un diskutētas tēmas nosauktas īstajos vārdos.
  • Interesanti, ar humoru un aizraujoši.
  • Paldies par video filmēšanu, bija interesanti vērot sevi no malas, analizēt uzvedību utt. Ļoti pozitīvi! Daudz noderīgu padomu guvu!
  • Lielisks modulis, kura laikā uzmanība visu lailku pievērsta tēmai, nav jāgarlaikojas. Konflikts, psiholoģiskās pozīcijas, "Atteikums - nē!".
  • Uzzināju par cilvēku psiholoģiskajām pozīcijām, kā veidot sarunu , kā pateikt nē. Iepazinos ar Geštaltu.
  • Sapratne, ka sarunas gaitu un iznākumu var ietekmēt, ja rūpīgi izvērtē otra cilvēka ego stāvokli un izvēlies pareizo ego stāvokli, no kura pie viņa vērsties.
  • Ļoti interesanti! Cilvēku personības tipi, kā ar tiem strādāt, lai panāktu rezultātu.
  • Daudz tēmu pārdomām un personīgās attīstības turpināšanai. Paldies, ka atvēri man acis, stiprināji manu pārliecību un iedrošināji rīkoties!
  • Viens no interesantākajiem kursiem, ko jebkad esmu apmeklējis.
  • Ļāva labāk izprast sevi un kā cilvēki uztver pasauli un rīkojas un kāpēc.
  • Kā vienmēr pie Agra - ļoti daudz un ļoti vērtīga informācija. Galva pilna ar informāciju - kārtīgs galvas mežģis. :)
  • Ļoti augstas klases speciālists.
  • Savas jomas profesionālis, perfekti iesaista lekcijās.
  • Pat ar 10 dienām arī būtu par maz, lai izprastu tēmu tā, lai varētu jau dzīvē pielietot.
  • Vadītājiem vienai no svarīgākajām īpašībām, ko vairāk attīstīt, ir tieši psihiatrijas analīzes prasmes, lai labāk vadītu darbiniekus.
  • Ļoti noderīga analīze, feedback pēc grupu darbiem, iedziļināšanās dalībnieku situācijās, vajadzībās.
  • Veiksmīgi izstrādāti materiāli, kas liek pašam vairāk iedziļināties materiālu būtībā.
  • Šis modulis un pats pasniedzējs mani pārsteidz ar lielo informācijas apjomu un ikdienas svarīgumu. Pēc pirmās dienas moduļa visu vakaru domāju, ka tas reāli noder, taču šodien atkal tas pats. Uzreiz tas nav "sagremojams".
  • Mans galvenais ieguvums ir Personības resursu izmantošana nepieciešamajās situācijās. Par to es dzirdēju pirmo reizi, un domāju nākotnē šo vairāk pastudēt.
  • Ļoti interesantas tēmas un aizraujošs pasniegšanas veids!
  • Daudz labu un dzīvu lietu un atziņu.
  • Vecāku, pieaugušo, bērnu lomas. Lūguma, atteikuma taktikas. Paškritika un izvērtēšana, to atšķirības. Vienmēr fascinē cilvēki ar plašām zināšanām!
  • Par šo kursu esmu starā.
  • Daudz jauna, neordināra skatījuma info.
  • Patika tēmas pasniegšanas stils. Ļoti daudz praktisku piemēru. Labas aktiermākslas dotības!
  • Labāk sapratu, kāpēc darbinieki reizēm reaģēja mūsu sarunu laikā ne tā, kā es gribēju.
  • Vērtīga informācija par kontakta līmeņiem sarunu procesā, kas var palīdzēt gan darbā, gan ģimenē. Kritikas uztvere. Izdevīguma formulēšana klientam. Interesants stāstījums un liela lektora pieredze un zināšanas.
  • Ļoti profesionāli un pamācoši. Ļāva mazliet atklāt Ameriku no jauna un saprast vairāk sevi un citu reakciju un uzvedību.
  • Ļoti patīk un aizrauj Agra pasniegšanas un domāšanas veids.
  • Ieguvu daudz jaunu paņēmienu, kā runāt ar cilvēkiem.
  • Iespēja saprast sevi, spēja atdalīt iedomas un murgus no realitātes. Geštalt metode ģimenei un uzņēmumam.
  • Kopumā vērtēju ļoti teicami un vēlos, lai arī mani kolēģi šīs mācības iziet.

Tēmas, kurās treneris veido mācību risinājumus un sniedz konsultācijas:

Pārrunu un sarunu vadīšanas un argumentācijas taktikas, grūto saskarsmes situāciju risināšana, emocionālās un personības nianses darba procesā, personības resursi, laika plānošana, lēmumu pieņemšanas psiholoģiskie aspekti, vadītprasmes un komandas sadarbības veicināšana, pārdošanas darba efektivitāte, personības bloki, klientu motivācijas un slēpto motīvu izprašana etc.

Nepieciešama Agra konsultācija vai slēgtas mācības Jūsu uzņēmumam?

PIETEIKT KONSULTĀCIJU VAI SUPERVĪZIJU

 

 Iespēja satikt treneri darbībā iespējams praktiskākajās vadītāju attīstības programmās: 

   

 

 

Kā sākās sadarbība ar KIC?

Agra Gravas 3 līmeņu pieeja:

 

Kas ir supervīzija?

 

 

PIETEIKT KONSULTĀCIJU VAI SUPERVĪZIJU