Stratēģija un vadītprasme pārdošanas un mārketinga vadītājiem, kuri grib sasniegt rezultātus.
Digitālā mārketinga un pārdošanas vadīšana
Stratēģija
Operatīvā vadīšana
Vadītāja izaugsme
Digitālie rīki mārketingā un pārdošanā
Programma
Stratēģija un procesi

Stratēģiskās vadības un līderības eksperts valžu un padomju līmenī
Uzņēmuma stratēģija un pārdošanas principi
Kā uzbūvēt biznesa sistēmu, kas veicina mērķu sasniegšanu?
Kā veidot pārdošanas un mārketinga stratēģiju, kas pelna? Kā analizēt klientus, produktus, procesus un personālu? Kā izveidot vērtības piedāvājumu un segmentēt klientus? Kāpēc piegādātāji un procesi ir svarīgi? Cik bieži jāpārskata stratēģija?
- Biznesa sistēmas ietvars; mārketinga/pārdošanas stratēģisko mērķu karte
- Biznesa modeļa kanva (Osterwalder business model canva) kā biznesa plāna un mārketinga izvēļu instruments
- Stratēģiskās izvēles uzņēmuma mērķu sasniegšanai. SVID, misija, tendences un kā to visu realizēt

Pārdošanas un mārketinga praktiķis, BONO group mārketinga vadītājs
Pārdošanas process B2B un tā vadība
Kā analizēt un optimizēt pārdošanas procesus, izmantojot digitālos risinājumus? Kā likt SEO un mājaslapai optimizēt procesus? Kā savā biznesā integrēt “Performance” mārketinga un pārdošanas pieeju? Kā profilēt klientus un nodrošināt ātru rezultātu? Kā veidot pārdošanas procesu? Ar ko sākt? Kādi KPI var palīdzēt?
- Efektīva pārdošanas procesa veidošana, izmantojot digitālos mārketinga rīkus. Kanāli, konkurentu analīze Seranking, Ahrefs, Google Analytics, Automatizācija un retārgetings
- Kādi un kā digitālā mārketinga instrumenti pēc noslēgta darījuma palīdz uzlabot procesu efektivitāti un nodrošināt pārdošanas un mārketinga nepārtrauktību
- Praktiska mārketinga un pārdošanas procesa izveide, paredzot digitālos rīkus, lai nodrošinātu efektīvu un rezultātus pārdošanas pieaugumu
- Biznesa procesu kartēšana: no mārketinga aktivitātēm līdz noslēgtam vai zaudētam darījumam

Šveices Institut für Biostruktur-Analysen AG Baltijas pārstāvniecības vadītājs, Sertificēts Structogram® un Triogram® neiropsiholoģijas Master trainer
Digitālie un klasiskie klientu attiecību vadības instrumenti
Kā veidot komunikācijas stratēģiju attiecību uzturēšanai, kombinējot digitālos rīkus: e-pasts, WhatsApp business, Messenger, LinkedIn? Kā segmentēt klientus un kā AI palīdz prognozēt potenciālu?
- Attiecību veidi ar klientu: personiskās attiecības, darījumu attiecības, sistēmiskas attiecības
- Kā veidot un uzturēt personīgo saikni ar klientiem digitālā vidē
- Klientu tipi un cikli B2B pārdošanā, esošs, perspektīvs, zaudēts un konkurentam lojāls klients. Pareto un attiecību cikli
- Klientu segmentēšana, izmantojot digitālos rīkus
- AI atbalsts potenciāla analīzē
- Klientu attiecību vadības (CRM) sistēmas izveides pamatprincipi, kritēriji un resursi
- Dažādu pārdošanas sistēmu iespējas klientu attiecību vadībā (Salesforce Padrot, Microsoft Dynamics 365, Mailchimp, Octopus, u.c.)

Viena no atzītākajām eksporta stratēģēm Baltijā
Kā efektīvi pārdot un komunicēt gan starptautiskā, gan digitālā vidē
Ar ko sākt pārdot starptautiski? Kā iekļūt jaunā tirgū? Vai 1 paleti uz 35 valstīm ir tikpat viegli eksportēt kā 1 konteineri uz 2 valstīm? Kā audzēt apjomu eksportā? Kāda ir uzņēmuma un jūsu (kā vadītāja) gatavība ienākt jaunā tirgū ar jaunu vai esošu pakalpojumu vai produktu? Kā izvēlēties partnerus un gūt atdevi no izstādēm? Kā veidot attiecības ar skandināviem, arābiem, japāņiem u.c? Kā komunicēt un sasniegt auditoriju ārvalstīs, izmantojot seo, epastus un soc.tīklus?
- Tirgus analīze un stratēģijas izveide
- Pārdošanas stratēģijas īstenošana un starpkultūru kompetence
- Starpkultūru efektīva komunikācija un attiecību veicināšana
- AI un digitālā mārketinga tehnoloģiju ietekme uz biznesa procesiem

Organizāciju psiholoģe un supervizors. Emocionālās inteliģences virzītāja
Emocionālā inteliģence pārdošanas vadībā
Kas ir emocionālā inteliģence un kāpēc tā ir būtiska pārdošanas vadībā?
- Savu emociju un pašsajūtas apzināšanās
- Emociju regulēšana sarežģītās situācijas
- Neveselīgas un veselīgas emociju regulēšanas tehnikas
- Lēmumu pieņemšana emocionāla spiediena apstākļos
- Personīgā noturība un iekšējā motivācija balstīta vērtībās

Viens no TOP biznesa treneriem Latvijā, biznesa psihoterapeits ar autorpieeju.
Skaidru un apzinātu personisko un profesionālo attiecību veidošana
Kā mūsu personības traucē attiecību veidošanā? Kādi personīgie limiti neļauj sasniegt rezultātu? Kā neļaut ar sevi manipulēt un izprast psiholoģiskās nianses attiecībās?
- Profesionālo un personīgo attiecību līmeņi
- Priekšstatu un domu kļūdas un to ietekme uz skaidrām attiecībām
- Pašuztveres kļūdas un to ietekme uz skaidrām attiecībām
- Uzslavas un kritikas izteikšanas algoritms un precīzas mijiedarbības nodrošināšana vēlamā rezultāta panākšanai
- Domāšanas līmeņi un veidi
- Informācijas sniegšana un uztvere atšķirīgos domāšanas līmeņos

Lietotāju ceļa un auditorijas sasniegšanas eksperte digitālajā vidē
Pārdošanas veicināšana un produkta pozicionēšana digitālā vidē
Kā noteikt pārdošanās kanālus un virzienus digitālajā vidē, lai sasniegtu rezultātu? Kā nepieļaut kļūdas e-komercijā? Kā sasniegt klientu un izprast lietotāja ceļu? Ko e-komercijā izmanto uzņēmumi, kas pelna? Kā salāgot iztērēto laiku, finanses un biznesa rezultātus?
- Pārdošanas kanāli: daudzveidība, sasniegšana, tiešā un netiešā pārdošana
- Lietotāja ceļš un lietotāja sasniegšana: mērķauditorija, kampaņas, pārdomāta reklāmas satura izveide, instrumenti auditorijas mērīšanai
- Digitālās pārdošanas instrumenti: e-komercija, B2B pārdošana, cenas un produktu kartiņas
- Uzņēmuma procesu un komandas sagatavošana pārdošanai digitālajā vidē: kompetences, finanses, procesi.

Organizāciju psiholoģe un supervizors. Emocionālās inteliģences virzītāja
Emocionālā inteliģence komandas vadīšanā
Kā emocionālā inteliģence ietekmē komandas vadīšanu? Kā veidot emocionāli veselīgu komandas kultūru?
- Emocionāli inteliģenta vadītāja pazīmes un to pielietošana ikdienā
- Psiholoģiskā drošība un uzticēšanās kā pamati veiksmīgā komandā
- Empātiskā izpratne un aktīvā klausīšanās komandas vajadzību izpratnei
- Komandas attīstība un vadītāja loma tajā
Operatīvā vadīšana

Šveices Institut für Biostruktur-Analysen AG Baltijas pārstāvniecības vadītājs, Sertificēts Structogram® un Triogram® neiropsiholoģijas Master trainer
Pārdošanas plānošana ar digitālajiem rīkiem
Kas manā uzņēmumā, pārdošanā, mārketingā ir jāmaina? Kāpēc plānošanas sadaļa ir svarīgākais posms?
- Mērķu izvirzīšanas metodoloģija: kā noteikt reālus un izaicinošus mērķus pārdošanā un mārketingā:
- Mērķu plānošanas modelis. SMART, kontrole un izsekošana
- Uzdevumu plānošana – kā no mērķiem nonākt līdz konkrētiem komandas uzdevumiem. No stratēģijas līdz atbalstam, resursiem, laika plānošanai un ChatGPT kā asistentam
- Budžeta plānošana – kā sastādīt pārdošanas rezultātu prognozes un aprēķināt to realizācijai nepieciešamos finanšu resursus
- Ārējie faktori, ko nevaram ieplānot (bet varam paredzēt)

Pārdošanas un mārketinga praktiķis, BONO group mārketinga vadītājs
Pārdošanas operatīvā vadība
Kā mārketinga un klientu apkalpošanas rīki var palīdzēt pieņemt labākus lēmumus un pārdot vairāk? Kā investēt mārketingā un samazināt izmaksas? Kā palielinot pārdošanas apjomus un izvairīties no tipiskām kļūdām, ko pieļauj digitālajā mārketingā?
- Pārdošanas rezultātu analīze, izmantojot digitālā mārketinga rīkus Kā analizēt un interpretēt pārdošanas rezultātus?
- Pārdošanas rezultātu kontroles pieejas. Kā paātrināt komandas darbu (Google, ClickUp, Kontentino, Trello, Notion, Asana u.c.)
- Pārdošanas un mārketinga satura saskaņošana. Kā mārketinga ziņas un pārdošanas saskaņošana var palielināt pārdošanas apjomus? Kā radīt pircējam patīkamu pirkuma pieredzi jau no pirmā saskares brīža?

Līderības trenere ar 20 gadu vadības pieredzi
Rezultatīva un jēgpilna komunikācija hibrīddarbā
Kā iedot darbiniekam konstruktīvu atgriezenisko saiti? Kāpēc atgriezeniskā saite ir daļa no pārdošanas rezultativitātes?
Kā panākt, ka sapulces ir efektīvas? Kā mērķtiecīgas dubultvizītes uzlabo pārdevēja rezultātus?
- Atgriezeniskā saite un tās mērķi: kā panākt, lai cilvēki grib saņemt atgriezenisko saiti, kā sniegt atgriezenisko saiti savam vadītājam?
- Dubultvizītes un līdzklausīšanās prasmes. Kas tas ir? Kāpēc to vajag? Kāda ir pievienotā vērtība? Kā to ieviest?
- Pārdošanas un mārketinga sapulču vadīšana. Kā sagatavoties (mērķis, vēlamais rezultāts)? Kā iekļauties laika limitā? Dalībnieku iesaiste jeb kā novadīt sapulci (klātienē vai tiešsaistē) tā, lai ieguvēji būtu visi?

Lietotāju ceļa un auditorijas sasniegšanas eksperte digitālajā vidē
Pārdošanas komunikācija digitālajos kanālos
Ko varam mācīties no digitālā mārketinga guru? Kā e-komercija var palielināt apgrozījumu x2? Kā Tavam uzņēmumam jākomunicē, lai digitālā reklāma būtu rentabla?
- Komunikācija: Satura veidošanas principi bezkontakta un automātiskajā pārdošanas ceļā. Lietotāja uztveres īpatnības dažādos “ekrānos”.Galvenās komunikācijas atšķirības dažādos saziņas kanālos B2B un B2C klientiem
- Reklāma ir saturs, reklāmu veidošanas pamata principi
- Cenošanas politikas nozīme saziņā ar klientu
- Tehnoloģiju izmantošana informācijas ieguvei par klientu
- Mākslīgā intelekta (AI - Artificial intelligence) tehnoloģiju atbalsts
- Problēmu risināšana un lēmumu pieņemšana, tipiskās kļūdas
- Juridiskie un ētikas aspekti pārdošanas veicināšanā digitālajā vidē
Pārmaiņu ieviešana
2h konsultācijas ar jebkuru no treneriem
Šīs nav tikai mācības, mums ir svarīgs Jūsu rezultāts.
Lai radītu pozitīvas pārmaiņas sava uzņēmuma pārdošanas sistēmā, mācību laikā aicinām ieviest apgūto praksē. Lai šis sarežģītais uzdevums būtu vienkāršāks, katram no programmas dalībniekiem ir iespēja papildus saņemt ekskluzīvu 2 h ilgu konsultāciju pie jebkura no programmas treneriem par kādas metodes, procesa vai pārmaiņu ieviešanu savā uzņēmumā.
Noslēguma dienā dalībnieki prezentē uzņēmumā ieviestās vai plānotās pārmaiņas un saņem atgriezenisko saiti un kolēģu un trenera ieteikumus.

“Ir milzīgs gandarījums, ka izaugsme gan kā profesionālim, gan kā personībai, bija un turpina būt mans “ceļabiedrs” ikdienā, un tajā nenovērtējamu ieguldījumu deva Pārdošanas Vadīšanas Meistarklase un visa komanda. Zināšanas, pieredzes stāsti, savstarpēja ideju apmaiņa, emocijas un atbalsts, kā arī atgriezeniskā saite no pasniedzējiem un citiem kolēģiem mācību laikā, ir labākā augsne, kādu saņemt savā attīstības ceļā.
Ceļamaizei no mācībām paņēmu to, kam konkrētajā periodā biju gatava pati un to, kas sniedza atbildes uz šobrīd aktuālajiem jautājumiem. Novērtēju, ka arī pēc mācībām ir pieejami kvalitatīvi mācību materiāli digitālā formātā, kuros citās situācijās meklēt jau citas atbildes. PVM uzbūve ir pārdomāta, programmā tika “iedotas” gan tehniskās un profesionālās zināšanas, gan zināšanas, kas katram palīdz labāk iepazīt sevi un savu komandu no psiholoģiskā aspekta. Man visnoderīgākie moduļi bija par pārdošanas biznesa sistēmu un plānošanu. Tie palīdzēja visas idejas, pārdomas un attīstību salikt četros “grozos” un padarīt tos viegli uztveramus ne tikai man, bet arī komandai. Savukārt mācības par emocionālo inteliģenci palīdzēja labāk izprast sevi un komandas noskaņas.
Ikdienas informācijas plūsmā un skrējienā savas un komandas izaugsmes novērtējums var sniegt lielisku motivāciju turpināt iesākto, tādēļ tas, ka mācības noslēdzas ar meistardarbu, ir atzinīgi novērtējams. Tā ir iespēja novērtēt izaugsmi un notikušās pārmaiņas, kā arī tas motivē praktiski pielietot iegūtās zināšanas jau pēc pirmajām nodarbībām.
Izlaidums, lai arī attālināti, bija svētku sajūtu un pozitīvu emociju piepildīts. Ticu, ka, ejot izaugsmes ceļu, kopā mēs veidojam plaukstošu Latviju!”
Karīna Āboliņa - Zalpētere
LVM Zemes dzīles pārdošanas vadītāja
Treneri

Stratēģiskās vadības un līderības eksperts valžu un padomju līmenī

Šveices Institut für Biostruktur-Analysen AG Baltijas pārstāvniecības vadītājs, Sertificēts Structogram® un Triogram® neiropsiholoģijas Master trainer

Viens no TOP biznesa treneriem Latvijā, biznesa psihoterapeits ar autorpieeju.

Organizāciju psiholoģe un supervizors. Emocionālās inteliģences virzītāja

Lietotāju ceļa un auditorijas sasniegšanas eksperte digitālajā vidē

Līderības trenere ar 20 gadu vadības pieredzi

Pārdošanas un mārketinga praktiķis, BONO group mārketinga vadītājs

Viena no atzītākajām eksporta stratēģēm Baltijā
Pieteikšanās
Piesakies nākamajai vadītāju grupai
Digitālā mārketinga un pārdošanas vadīšana
Meklē kaut ko citu?
Pastāsti mums par savu vajadzību un pielāgosim Tev kursu individuāli
Biežāk uzdotie jautājumi
Kas ir iekļauts cenā?
- Dalība mācībās, materiāli elektroniskā veidā, atbilstošas mācību telpas un aprīkojums, biznesa pusdienas, kafijas pauzes, kā arī iespēja iegūt sertifikātu
- Digitālais LinkedIn sertifikāts
- Konsultēšanās ar ekspertiem mācību laikā
- Slēgta WhatsApp grupa pieredzes apmaiņai ar grupas biedriem
- Pieredzes apmaiņa un dalīšanās ar labas prakses piemēriem
- Pieeja mācību e-videi un materiāliem elekroniski
- Iespēja iesaistīties ekskluzīvā Biznesa Klases klubā - domubiedru grupā visiem KIC ilgtermiņa programmu absolventiem, līdzīgi domājošiem uzņēmējiem.
Kādos gadījumos iespējams saņemt naudas atmaksu?
Programmai pieejama mūsu kvalitātes garantija. Gadījumā, ja mācību dalībnieks pēc pirmajām divām nodarbībām nav apmierināts ar mācību kvalitāti, viņš ir tiesīgs atteikties no tālākās dalības programmā, atgūstot 100% no iemaksātās summas.
Ko nozīmē ES līdzfinansējums?
Šai grupai noteiktu nozaru uzņēmumiem pieejams ES līdzfinansējums 30 - 70% apmērā. Galvenie kritēriji, lai kvalificētos ES līdzfinansējumam mācībām ir nodokļu parādu un zaudējumu neesamība, kā arī atbilstība atļautajām nozarēm. Līdzfinansējuma apjomu ietekmē uzņēmuma lielums (visas grupas ietvaros).
ES līdzfinansējuma gadījumā - sākotnēji uzņēmumam jāsedz pilna mācību summa asociācijai, savukārt līdzfinansējuma daļas atmaksa notiek vidēji 3 mēnešus pēc mācību absolvēšanas.
Lai pārbaudītu ES līdzfinansējuma iespējamību Jūsu uzņēmumam, sazinieties ar mums.