Eksporta speciālisti ikdienā balansē starp tirgus izpēti, partneru meklējumiem, kontaktu uzturēšanu un reāliem rezultātiem. Vissarežģītāk ir nevis atrast “kādu kontaktu”, bet saprast, kuram tieši zvanīt, kam veltīt laiku un kādā brīdī notiek īstais lēmums. Nereti eksports tiek veidots pēc "fishing" principa – cerībā, ka kaut kur "kaut kas aizķersies", taču bez skaidras struktūras, rīku izmantošanas un ilgtermiņa plāna.
Šis būs ne tikai par zināšanām, bet arī par rīcību. Šī programma ir veidota tiem, kas vēlas eksportā ieviest skaidrību, mērķtiecību un profesionālu pieeju – no tirgus ieiešanas stratēģijas līdz konkrētām darbībām sadarbības partneru atlasē.

Eksporta izaugsmes iespējas: kā augt plašāk, bet ne sarežģītāk
☉
Vadītāji, kas jau eksportē vai plāno sākt eksportu
☉
Eksporta projektu vadītāji un speciālisti
☉
Tiem, kas meklē jaunus sadarbības partnerus un tirgus
Programma
Sadarbības partneru meklēšanas rīki
- Datu bāzes, telemārketigs, Linkedin un nozaru asociācijas.
- Tirgus ieiešanas stratēģijas un partneru sadarbības modeļu iespējas izvērtēšana.
- Izstādes – vai tur ir iespējams atrasts partnerus? Dalība vai apmeklējums?
- Kā nonākt līdz lēmuma pieņēmējam?
Kā eksportā augt plašāk, bet ne sarežgītāk
- No fishing eksporta uz saplānotu strukturētu eksportu – kā to dabūt gatavu?
- Kā palielināt sava esošā eksporta apjomu? Efektivitāte pret mērogu: kas labāk 1 palete uz 18 valstīm vai 20 paletes uz 8 valstīm?
Risku diversifikācija un preventīva vadība eksportā
- Ekskluzivitātes līgums - risks vai izdevība?
- Kā veidot eksporta portfeli, lai mazinātu atkarību no viena partnera vai tirgus.
- Efektīva komunikācija ar partneriem - regulāra atgriezeniskā saite, darbības signāli.
Rīki un darbības, kas var palīdzēt attīstīt eksportu
- Kā MI palīdz šajā procesā?
- Kā izpētīt un noprofilēt klientu?

Ieva Jonsone
Viena no atzītākajām eksporta stratēģēm Baltijā
Pieteikšanās
275 € + PVN
5. novembrī
Iekļauts | Pusdienas, kafijas pauzes, materiāli
Interesē mācības mūsu komandai