“Vienmēr var labāk, pat tajos brīžos, kad liekas, ka viss ir ideāli. Tāpēc patstāvīga uzraudzība un uzlabošana ir nepieciešama. Produktīvas Pakalpojumu vadīšanas mācībās guvu plašāku pieredzi no pasniedzējiem un praktiskajiem piemēriem, jo teoriju jau nedaudz biju dzirdējis. Viss saturs bija absolūti noderīgs, taču problēmas definēšanu gribu izcelt, jo tas no kursa sākuma bija mans sāpju punkts, ko gribēju zināt. Pārmaiņu projektā praksē izgāju cauri DMAIC metodoloģijai no vienas problēmas definēšanas, ko arī aprakstīju noslēguma darbā. No visām metodēm tiek izmantots pa gabaliņam, taču problēmas definēšana ir pamats tam, lai atrastu pareizos uzlabojumus, kas nesīs rezultātu, kuru ar jēgpilniem KPI pēc tam ikdienā atsekot. Treneriem bija laba sadarbība ar pilnvērtīgu vienam otra papildināšanu.
Rekomendēju šīs mācības vadītājiem, kam svarīga servisa izcilība un klientu pieredze.”