Pārdošana mūsdienās, izmantojot digitālos rīkus

499 € + PVN Pieejams ES fondu līdzfinansējums

Pārdošana piedzīvo būtiskas pārmaiņas, darījumu kārtošanas apjoms pa telefonu un attālinātos formātos ir četrkāršojies. Mūsdienās cilvēki saņem ļoti daudz telefona zvanus. Panākumus gūst tie, kuri spēj piesaistīt klienta uzmanību un atvērt sarunu. B2B pārdošanā sarunas atvēršana un darījumu pārrunas prasa atšķirīgas kompetences, tādēļ attīstot darbiniekus, kas strādā pārdošanas jomā uzņēmums gūst konkurējošo priekšrocību.

Ikvienam pieaugušajam ir potenciāls kļūt par veiksmīgu pārdevēju, taču ceļš uz šo mērķi ir izaicinošs. Šajā kursā iegūsi konkrētas zināšanas un prasmes, kas nepieciešamas, lai kļūtu par īstu profesionālu pārdevēju un sasniegtu savus mērķus biznesā.
 

Pārdošanas speciālisti
Klientu attiecību vadītāji
B2B pārdošanas vadītāji
B2B pārdošanas konsultanti

Programma

1. diena

  • Veiksmīga pārdevēja profils. Kādas Tev ir izredzes kļūt par veiksmīgu pārdevēju;
  • Profesionalitāte, prasmes, kas nepieciešamas veiksmīgas pārdošanas nodrošināšanai. Kas veido profesionalitāti?;
  • Uzticība un sadarbība - veiksmīgas pārdošanas atslēga. Kā panākt, lai Tev uzticas? Kas ir veiksmīgas sadarbības pamatā?;
  • Digitālās pārdošanas plusi un mīnusi; kā to pareizi izmantot un organizēt, kādas iespējas tā paver; izaicinājumi, kam jāpievērš uzmanība;
  • Pārdošanas organizēšana, izmantojot mākslīgā intelekta palīdzību jeb kā mainās efektivitāte pārdošanas procesā;
  • WhatsApp, e-pastu, u.c. rīku izmantošana pārdošanas produktivitātes veicināšanai;
  • Pārdošanas procesa organizēšana daudzkanālu vidē – komunikācijas stratēģijas veidošana.

2. diena

  • Efektīvas pārdošanas sastāvdaļas, kas dod rezultātus, izmantojot elementus no dažādām pārdošanas tehnikām (FOCA, AIDA, SPIN) pielāgošana dažādu klientu gadījumā;
  • Kādas ir klienta gaidas, kas ir nepieciešams sarunā, lai tā būtu veiksmīga un vestu uz rezultātu;
  • Kas ietekmē lēmuma pieņemšanu – no kā tie atkarīgi jeb kad un kā klients pērk?
  • Klientu iebildumu strukturēšana, īstais laiks un signāli klienta virzīšanai uz lēmumu;
  • Ilgstošas sadarbības veidošana ar atbilstošu komunikācijas stratēģiju;
  • Kā atšķiras mērķtiecība darījumu sarunās un uzbāzība; kā veidot mērķtiecīgu pārdošanu, bet nebūt uzbāzīgām.
Gunta Simenovska
Gunta Simenovska

Eksperte pārdošanas jomā ar vairāk kā 20 gadu pieredzi. Savu pieredzi guvusi strādājot vadošajās Latvijas kompānijās - Swedbank, Balta, Tele2.

Gatis Ulinskis
Gatis Ulinskis

Šveices Institut für Biostruktur-Analysen AG Baltijas pārstāvniecības vadītājs, Sertificēts Structogram® un Triogram® neiropsiholoģijas Master trainer

Ieguvumi dalībniekiem

  • Prasme efektīvi izmantot digitālos kanālus un rīkus, lai veiksmīgi veiktu pārdošanas procesu;
  • Prasme efektīvi pārvaldīt savu laiku, resursus un klientu saziņu, izmantojot digitālos rīkus, līdz ar to vairāk pārdošanas iespēju, kas noved pie lielākiem pārdošanas apjomiem;
  • Prasme veidot veiksmīgu ilgtermiņa sadarbību ar klientiem;
  • Zināšanas kā veidot uzticamu komunikāciju ar mūsdienīgiem rīkiem;
  • Apgūti lēmumu pieņemšanas procesi jeb “kad klients pērk”.

Pieteikšanās

499 € + PVN
Interesē šīs mācības ar ES fondu līdzfinansējumu
Slēgtais kurss Jūsu komandai no 10 cilvēkiem

Biežāk uzdotie jautājumi

Kas ir iekļauts cenā?

  • Dalība mācībās, materiāli drukātā un elektroniskā veidā, atbilstošas mācību telpas un aprīkojums, biznesa pusdienas, kafijas pauzes, kā arī iespēja iegūt sertifikātu.
  • Digitālais LinkedIn sertifikāts.
  • Konsultēšanās ar ekspertiem mācību laikā.
  • Pieredzes apmaiņa un dalīšanās ar labas prakses piemēriem.

Ko nozīmē ES līdzfinansējums?

Šai grupai noteiktu nozaru uzņēmumiem pieejams ES līdzfinansējums 30 - 70% apmērā. Galvenie kritēriji, lai kvalificētos ES līdzfinansējumam mācībām ir nodokļu parādu un zaudējumu neesamība, kā arī atbilstība atļautajām nozarēm. Līdzfinansējuma apjomu ietekmē uzņēmuma lielums (visas grupas ietvaros).

ES līdzfinansējuma gadījumā - sākotnēji uzņēmumam jāsedz pilna mācību summa asociācijai, savukārt līdzfinansējuma daļas atmaksa notiek vidēji 3 mēnešus pēc mācību absolvēšanas.

Lai pārbaudītu ES līdzfinansējuma iespējamību Jūsu uzņēmumam, sazinieties ar mums.

Ieplāno laiku savai attīstībai. Līdz mācībām:
Rezervēt vietu