Darba izpildes vadīšana un attīstīšana ikdienā

Sandra Lāce par darba snieguma vadīšanu

 

Kā analizēt darbinieka sniegumu?

Darba snieguma attīstības sarunas pamatprincipi

Individuālo sarunu scenāriji

Risinājumi darbinieka snieguma pilnveidei

PROGRAMMA

Darba izpildes (snieguma) attīstības vadīšana:

  • Darba izpildes (snieguma) attīstības būtība un jēga.
  • Sagaidāmais rezultāts, ja darbinieki piedzīvo labu darba izpildes (snieguma) vadīšanu.

Darba izpildes (snieguma) attīstības sarunas kā laba vadīšanas prakse:

  • Prasme novērot un analizēt darbinieka sniegumu un darba rezultātus atbilstoši viņu pieredzei un kompetencei.
  • Snieguma attīstības sarunas struktūra.
  • Uz sasniegumiem orientēta, godīga un precīza atgriezeniskā saite.
  • Iespējamās grūtības attīstības sarunās.
  • Kompetenču pilnveides un nākotnes attīstības plānošana, prasme runāt par to.

Vadītāja personība un nepieciešamās kompetences labai darbinieku snieguma vadīšanas praksei.

Sandra Lāce
Sandra Lāce

Pieredzējusi biznesa trenere darbinieku vadīšanas un attīstības tēmās, supervizore, KBT terapijas speciāliste

Vadītājiem, kuri vēlas attīstīt darbiniekus caur darba snieguma attīstības sarunām ikdienā.

Uzņēmumi, kuru vadītāji piedalījušies mācībās:

Pieteikšanās

275 € + PVN
Dalības maksa
Iekļauts | Pusdienas, kafijas pauzes, materiāli
Slēgtais kurss Jūsu komandai no 10 cilvēkiem
Ieplāno laiku savai attīstībai. Līdz mācībām:
Rets kurss. Līdz mācībām