Savā pieejā Edmunds apvieno ilgstoša praktiskā darba pieredzi uzņēmējdarbībā ar dziļām teorētiskajām zināšanām, kas iegūtas ilggadējā zinātniskajā un akadēmiskajā darbā. Edmunds ir pasniedzējs, par kuru pilnā mērā var teikt, ka viņa vārdi ir saskaņoti ar viņa darbiem.

 

 

Pieredze: Argumentācijas, konstruktīvas domāšanas un komunikācijas eksperts ar ilggadēju pieredzi uzņēmējdarbībā.

Strādājis vadošos amatos AS Diena (laikraksta Diena Reklāmas nodaļas vadītājs, Diena Attīstības direktors, Reģionālā prese Diena, Mediju grupa TOP, Abonēšanas centrs Diena valdes loceklis).

Pēdējo gadu laikā konsultējis un vadījis mācības uzņēmumiem un organizācijām: Bucher Schoerling Baltic SIA; Latvijas Mobilais Telefons SIA; LR Augstākā tiesa; Latvijas valsts meži AS; Lido SIA; Narvesen Baltija SIA; Nordea Bank AB; Novo Nordisk AS; PTC SIA; Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija; Seesam Insurance AS; Swedbank AS; TENAX group, TENACHEM SIA; Valsts kanceleja, u.c.

Balstoties uz Jirgena Habermasa „Komunikatīvās darbības teoriju”, Niklasa Lūmana „Sociālo sistēmu teoriju” un Pola Vaclavika „Komunikatīvo personības izpratni”, izstrādājis lietišķu pārrunu un lietišķu attiecību vadīšanas komunikatīvo modeli.

Izglītība: filozofijas doktors (Brēmenes Universitāte un LU).


Publikācijas
: vairāku zinātnisku publikāciju autors latviešu, vācu, angļu un arābu valodās. Monogrāfiju autors „Valodas lietojuma loģika” (2011, Zvaigzne ABC), „Komunikācijas kompetence: kā sarunāties un veidot attiecības” (2013, Zvaigzne ABC).

Raksti:

Edmunds Apsalons žurnālā "Ir Nauda" - "Izdevušās sarunas".

Vai mācīšanās dara mūs laimīgākus? Edmunda Apsalona blogs


Atsauksmes par treneri:

  • Pasniedzējs ar savu harizmu atrāva no interneta telefonā. Ļoti aizraujoši un interesanti.
  • Profesionālis. Pārzina, ko dara. Izcils savas jomas speciālists.
  • Pasniedzējs ir zinošs, atraktīvs un saprotams.
  • Pasniedzējs spēja aizraut ar savu stāstījumu, gana liela pieredze, lai argumentētu teoriju ar konkrētiem piemēriem.
  • Ļoti profesionāls pasniedzējs, ļoti patika piemēri.

Tēmas, kurās eksperts veido mācību risinājumus un sniedz konsultācijas:

  • Efektīva un sistemātiska komunikācija
  • Konstruktīva domāšana
  • Lietišķa argumentācija
  • Sarunu vadīšana
  • Pārdošanas un klientu servisa komunikatīvais modelis

Nepieciešama Edmunda konsultācija vai slēgtas mācības Jūsu uzņēmumā?

PIESAKIET KONSULTĀCIJU

 Edmunds Apsalons par Komunikāciju kā vadītāja pamatkompetenci:

 

Edmunda Apsalona metodika: Cita Pieeja attīstības pārrunām

 

 

Tuvākās iespējas satikt Edmundu Apsalonu:

 

 

 Iespēja satikt treneri darbībā praktiskākajā pārdošanas vadītāju attīstības programmā: