Komunikācijas pamati | klientu pieredze. Saskarsme. Emocijas.

Laikā, kad nokopēt produktu īpašības un tehnoloģijas bieži prasa tikai dažus mēnešus, klientu serviss ir kļuvis par vienu no galvenajām konkurētspējas priekšrocībām. Šajā kursā sagaidāmas pārbaudītas metodes un instrumenti, kas palīdzēs komunikācijā ar klientiem veidot pēc iespējas labāku klientu pieredzi.

Galvenās tēmas

Labas klientu pieredzes elementi

8 principi labas klientu pieredzes nodrošināšanai

Veiksmīgas un patīkamas komunikācijas veidošana

Ierobežojošās pārliecības darbā ar klientiem

Programma

Labas klientu pieredzes elementi:

  • Ko sevī ietver klientu pieredze? 
  • 8 principi labas klientu pieredzes nodrošināšanai. 
  • Ierobežojošās pārliecības darbā ar klientiem. No “visi klienti ir dusmīgi” līdz “es neesmu radīts pārdošanai”.

Veiksmīgas un patīkamas komunikācijas veidošana:

  • Strukturēta komunikācija. Skaidra, uz rezultātu orientēta, mērķtiecīgi vadīta.
  • Verbālā un neverbālā komunikācija saskarsmē ar klientu. Kā mūs uztver un kā to varam mainīt?
  • Klausīšanās līmeņi, aktīvas klausīšanās principi. Kā tos izmantot sarunās, lai sasniegtu vēlamo rezultātu?
  • Atvērto un slēgto jautājumu uzdošana. Kā izzināt klienta situāciju un nonākt līdz kopīgam risinājumam?
  • Balss tonis sarunās ar klientiem. Praktiski uzdevumi savas balss treniņam.
  • Pozitīvas valodas lietošana. Atslēgas vārdi patīkamas saskarsmes radīšanai.
  • Empātijas un emocionālās inteliģences nozīme komunikācijā. Īsi par mūsdienu must-have – kā regulēt savas un citu emocijas?
  • Biežākās kļūdas komunikācijas procesā. No domāšanas klientu vietā līdz komunikācijas trūkumam, proaktīvai gaidīšanai u.c.
Baiba Drēgere-Vaivode
Baiba Drēgere-Vaivode

LEAN eksperte ar melno josto. Rimi Baltic Group operational excellence improvement manager

Klientu attiecību speciālistiem
Zvanu centra darbiniekiem
Pārdevējiem
Klientu apkalpošanas/ servisa speciālistiem

Pieteikšanās

Interesē mācības Jūsu komandai