Jūlija Sovane

Jūlija Sovane

Daudzpusīga un pārliecināta personība, ar stratēģisko domāšanu un izcilām angļu, franču, spāņu, krievu un latviešu valodas prasmēm. Ar ievērojamu pieredzi un zināšanām starpkultūru komunikācijā.

LinkedIn profils

 
novadīti kursi
 
apmācīti dalībnieki
 
novadītas mācību dienas

Par treneri

Profesionālā pieredze - starptautiskās pārdošanas, vadības un biznesa attīstības jomas eksperte. Kopš 2007.gada ieņēmusi starptautiska mēroga vadošus amatus Ahlers Latvia un AirBaltic, pašreiz ir pārdošanas un biznesa attīstības vadītāja vadošajā IT uzņēmumā Skandināvijā.

Savu profesionālo kompetenci apliecinājusi komunikācijas, pārdošanas un mārketinga stratēģijā, starptautiskās uzņēmējdarbības attīstībā. Veidojusi stratēģiski nozīmīgus projektus Skandināvijā, Somijā, Rietumeiropā un Austrumeiropā, guvusi ievērojamu pieredzi starpkultūru biznesa attiecībās, pārdošanas vadībā un mārketinga stratēģijā.

Veidojusi mācību risinājumus dažādu nozaru uzņēmumiem un vairākiem desmitiem vadītāju KIC programmā Pārdošanas Vadīšanas Meistarklase.

Akadēmiskā pieredze kā lektorei Latvijas Universitātē un Rīgas Stradiņa Universitātē – kurss “Starptautisko sarunu vešana”. Vadījusi starptautiskas klientu apkalpošanas komandu apmācības AirBaltic Oksfordas mācību centrā.

Izglītība – Starptautiskā stratēģiskā vadība, mārketings un PR (Maģistra grāds, RSU, 2013), Moderno valodu un biznesa studijas (Bakalaura grāds, LU, 2007). Savas zināšanas papildinājusi Rīgas Ekonomikas Augstskolā (Efektīva starptautiskā komunikācija un pārrobežu vadība) (2017), ITIM International (Nīderlande) par starpkultūru pārvaldību un organizāciju kultūru (2016), Rīgas Stradiņa Universitātē kursā par starptautiskā biznesa komunikāciju (2013).

ATSAUKSMES PAR TRENERI:

  • Loved it. (10)
  • All was excellent
  • People's behavior is unpredictable.
  • Kompetenta pasniedzēja, ļoti labi piemēri no praktiskās pieredzes.
  • Kurss ļāva un piedāvāja platformu jaunām, praktiskām idejām sistēmu attīstībai.
  • Protams, ieguvumu ir daudz. Bet galvenā atziņa, kura vijās cauri visam kursam: Data is the new oil.
  • Lieliska iespēja kopā ar kolēģiem pārspriest nākotnes vajadzības sadarbības uzlabošanai.
  • Man ļoti interesanta, pilnīgi negaidīta informācija.                             
  • Vairāki "knifiņi" jauno tirgu apguvei.
  • Forša atmosfēra. Iespēja paklausīties citu cilvēku pieredzi starptautiskajos tirgos.
  • Laba teorētiskā bāze pamata pārdošanas prasmju uzlabošanai.
  • Viss bija labi un pasniedzēja bija savas jomas speciāliste. Kurss bija ne tikai par plānoto tēmu, bet tika paņemtas arī blakus tēmas, kas deva plašāku skatījumu uz visu tēmu kā tādu.
  • Iespēja, vide, telpa, pamudinājums par starpkultūru sadarbību un atšķirībām domāt, uzzināt.
  • Galvenās atšķirības starp valstīm un to tipiskākās rīcības sadarbojoties.
  • Ieguvums - praktiski piemēri.
  • Atbilde uz jautājumu "Kāpēc" ir iegūta.                             
  • Pasniedzējai ir vērtīga profesionālā pieredze.
  • Ieteiktu apmeklēt visiem, kuri strādā ar Baltijas vai SE kolēģiem.

Tēmas

Starpkultūru komunikācija biznesā

Biznesa attīstība eksporta tirgos

Komunikācija matricas uzņēmumos

Pārdošana un pārdošanas vadība

Starpkultūru biznesa attiecību veidošana

Dažādības vadīšana