PROGRAMMA

  • Ko nozīmē starptautiskā pārdošana un kāds ir pārdošanas process ?
  • Starptautiskās pārdošanas stratēģijas izveide.
  • Ienākšana jaunā/ nezināmā tirgū.
  • Esošā tirgus uzturēšana un jaunu teritoriju iekarošana.
  • Ar ko sākt ? Uz ko orientēties ?
  • Teritoriju iekarošana (jaunu tirgu analīze, apguve un pārvaldīšana).
  • Pārdošanas resursu plānošana.
  • Pārdošanas aktivitāšu plānošana un īstenošana (semināri, izstādes u.c.).
  • Partneri un pārstāvniecības.
  • Iespējas un riski darbā ar citām kultūrām (klienti, partneri).
  • Dažāda biznesa kultūra un kā to saprast un gūt no tā labumu ?
  • Starpkultūru komunikācijas īpatnības biznesa procesā.
  • Praktiski padomi darījumu slēgšanā ar dažādām kultūrām/dažādos tirgos.
  • Tirgi: pasaule (akcents uz Skandināviju, Eiropu, ASV, Āziju, Āfriku )

Atsauksmes no iepriekšējiem treniņiem:

  • Spilgti piemēri, nepiespiesta gaisotne, iespēja dzirdēt citu kolēģu pieredzi.
  • Vērtīgi pasniedzējas un kolēģu pieredzes stāsti - 6D modelis – konkrētas idejas, ko izmēģināt sadarbībā.
  • Reālā dzīves pieredze.
  • Rīcības modeļi dažādu situāciju analīzē.
  • Praktiskie piemēri un metaforiskie salīdzinājumi bija vislabākie.

 

Mācību metodes un process

  • Intensīvs grupu darbs, diskusijas par tēmām.
  • Paraugtēmas un to analīze.
  • Video, kas ļaus vizualizēt situācijas.
  • Patstāvīgs darbs ar situāciju.
  • Lomu spēles.

 

 

Mācību laikā pavērsiet savu starpkultūru izpratnes apvārsni viegli un praktiski.  Treneres Jūlijas Sovanes unikālā biznesa pieredze un harismātiskā personība ļaus starpkultūru komunikāciju izjust un pilnveidot jaunā veidā.

Norises laiks

20. februārī (09:00 - 17:00)

Cena

220.00 EUR + PVN
Piesakieties līdz 20. janvārim un saņemiet 10 % atlaidi.