Mēs piemeklēsim Tev vispiemērotāko no gatavajiem kursiem vai izveidosim individuāli pielāgotu risinājumu.
Vadies pēc mūsu definētajām problēmu grupām vai sazinies ar mums par savu vajadzību
Autore: Baiba Drēgere – Vaivode | KIC biznesa trenere, Rimi Baltic Group operacionālās izcilības uzlabojumu vadītāja. Bieži mēs ar personīgo produktivitāti saistām tikai laika plānošanu un […]
Kādi konflikti ir veselīgi un atrisināmi? Par 3 svarīgiem soļiem to izpratnei un risināšanai.
Jauna klienta piesaiste maksā 6-7 reizes dārgāk, nekā esoša uzturēšana. KIC trenere, Rimi Baltic loģistikas kvalitātes un servisa vadītaja Baiba Drēgere - Vaivode dalās padomos, ko iesākt, lai nepieļautu kļūdas klientu apkalpošanas procesā.
"Zinoša, pozitīvi noskaņota un smaidīga. Interesanti pasniedz informāciju, lai tēma paliek atmiņā (izmantojot piemērus no ikdienas)."
Par mācībām kursā | Komunikācijas pamati | Klientu pieredze. Saskarsme. Emocijas.
Mēs piemeklēsim Tev vispiemērotāko no gatavajiem kursiem vai izveidosim individuāli pielāgotu risinājumu.
Vadies pēc mūsu definētajām problēmu grupām vai sazinies ar mums par savu vajadzību