Meklējam KICiešus: Darbs klientu servisa daļas asistentam

AICINĀM KOMANDĀ KLIENTU SERVISA DAĻAS ASISTENTU

Kāpēc KIC?

Jau 25 gadus Komercizglītības centrs (KIC) ir Latvijā vadošais biznesa mācību un konsultāciju uzņēmums. Mūsu partneri ir augstu novērtēti biznesa treneri, kas dalās ar savu pieredzi, zināšanām un sasniegtajiem rezultātiem, lai palīdzētu tūkstošiem Latvijas uzņēmumu vadītājiem sasniegt vairāk.

Mūsu klienti ir uzņēmumi, kas tic, ka nepārtraukta attīstība ir jaunais normālais - šī attieksme ir daļa no viņu DNS.

Arī KIC ir dinamisks uzņēmums, kas atrodas nepārtrauktā attīstībā. Mūsu mērķis ir sniegt labāko kvalitāti, veidojot jēgpilnas un cieņpilnas attiecības ar mūsu klientiem un partneriem, un vienlaikus arī pašiem nepārtraukti augt – mācīties un attīstīties.

Šobrīd mēs meklējam klientu servisa daļas asistentu – kuram, izmantojot mūsdienu tehnoloģiju sniegtās iespējas, būs jāatbalsta biznesa trenerus, nodrošinot tehnisko atbalstu viņiem un kursu dalībniekiem mācību procesā.

Tavā atbildībā būs:

  • Tiešsaistes mācību risinājumu asistēšana (sniegt tehnisko atbalstu trenerim un dalībniekiem ZOOM un MS TEAMS platformās)
  • Iepriekšējā sagatavošanās tiešsaistes mācībām (izmantojot dažādus tiešsaistes rīkus, piemēram, MIRO, SCRUMBLE, MENTIMETER, KAHOOT, JAMBOARD, u.c.)
  • Saziņa ar treneriem un mācību kursu dalībniekiem pirms mācībām un mācību laikā
  • Jaunu tiešsaistes rīku testēšana un apmācību gatavošana treneriem un kolēģiem
  • Mācību materiālu pielāgošana tiešsaistes formātam
  • Tiešsaistes studijas tehniskā aprīkojuma pārvaldīšana un atbalsta sniegšana

Lai Tu veiksmīgi sasniegtu rezultātu, no Tevis gaidām:

  • Interesi un degsmi darīt. Pozitīvu attieksmi un aktivitāti mācību kursu organizēšanā
  • Vēlmi pašam augt un attīstīties
  • Atvērtību sadarbībā ar kolēģiem, klientiem, treneriem, mācību dalībniekiem;
  • Augstus kvalitātes standartus. 
  • Teicamas latviešu valodas zināšanas, krievu un angļu valodas pārzināšana būs patīkams bonuss.
  • Augstāko izglītību (vai arī, ja vēl esi mācību procesā)

 

 Tavi ieguvumi, kļūstot par KICieti:

  • Mērķtiecīgi, jaudīgi un draudzīgi kolēģi 
  • Iespēja attīstīties un mācīties
  • Iespēja strādāt attālināti un arī padzert kafiju radošā birojā Brīvības ielā
  • Atalgojums, kas gan sniedz stabilitāti, gan motivē darīt. Atalgojuma līmenis (fiksētā + mainīgā daļa) no 1000 eiro bruto.
  • Sociālās garantijas un veselības apdrošināšana pēc pārbaudes laika

 

 

Tavi ieguvumi, kļūstot par KICieti:

 

Iespēja attīstīties un mācīties

 

Iespēja dzirdēt Latvijas TOP biznesa treneru mācību saturu asistējot šajos treniņos

   

Mērķtiecīgi, jaudīgi un draudzīgi kolēģi 

 

Iespēja strādāt attālināti un arī padzert kafiju radošā birojā Brīvības ielā

 

Atalgojums, kas gan sniedz stabilitāti, gan motivē darīt. Atalgojuma līmenis (fiksētā + mainīgā daļa) no 1000 eiro bruto.

Sociālās garantijas un veselības apdrošināšana pēc pārbaudes laika

 

 

Redzi savu izaugsmi šajā amatā? Sūti savu CV un pieteikuma vēstuli uz e-pastu kic@kic.lv  ar norādi “Gribu būt KIC klientu servisa daļas asistents” līdz 20.jūnijam