Laba atsauksme no labiem klientiem - LABIEM KOKIEM

"2015. gadā SIA "Komercizglītības centrs" izstrādāja un novadīja SIA "LABIE KOKI" darbiniekiem praktisku treniņu "Kvalitatīvas pārdošanas un klientu servisa modelis" Edmunds Apsalona vadībā.

Mācību lielākais ieguvums ir jaunas zināšanas, kas palīdzēja ieraudzīt pārdošanas procesu kā pozitīvu, patīkamu procesu. Darbinieki ļoti pozitīvi novērtēja pasniedzēja spēju iedziļināties mūsu nozares specifikā, teorētisko stāstījumu papildinot ar nozarei atbilstošiem piemēriem. Dalībniekiem patika, ka tika ļauts praktiski izpausties, trenēties, lai vairāk saprastu stāstījumu.

Tīri praktiski no šī treniņa ieguvām arī ērti izmantojamus sarunas modeļus un labāku izpratni par klientu uztveri, kas ļaus veiksmīgāk komunicēt ar klientiem un virzīt sarunas uz abpusēji izdevīgu mērķi.

Īpaši jāatzīmē Edmunda Apsalona bagātīgā personīgā pieredze šajā jomā, kas palīdzēja treniņa dalībniekiem vairāk saprast, kā apgūto labāk pielietot dzīvē."

Citas mūsu klientu atsauksmes skatiet šeit>>>