6 personības iezīmes, kas noder pārdošanas vadītājam un kuras vērts attīstīt

Eksperta Agra Gravas raksts par 6 personības iezīmēm, kas noder veiksmīgiem vadītājiem.

Agris Grava ir KIC ilggadējs partneris, psihoterapeits, biznesa treneris programmās Biznesa Klase, Biznesa Meistarklase, Pārdošanas Vadīšanas Meistarklase daloties pieredzē un paša izstrādātā metodoloģijā un praksē par dažādām personības resursu tēmām.

 

 

 

 

Interese par jebkuru situāciju un vēlme meklēt risinājumus, nevis ierobežojumus un nevarēšanas. Tai jābūt kā dzīves pozīcijai, nevis uzspiestai lomai.

 

 

 

Paļaušanās uz sevi, savu pieredzi, zināšanām, talantiem un savu spēju rast risinājumus arī nezināmās situācijās. Ticība sev, ka vienmēr atradīšu risinājumu.

 

 

 

Aizrautīga interese par cilvēkiem un veidiem, kā viņi vēlas nodrošināt savas vajadzības. Jo vajadzības nemainās, mainās vajadzību nodrošināšanas veidi. Interese par to, kā cilvēki vēlas savas vajadzības nodrošināt var palīdzēt ikdienas procesos.

 

 

 

Aizrautīga interese par klientu atteikumiem un vēlme tos izprast.

Šī ir viena no svarīgākajām personības iezīmēm, kam jāpiemīt gan pārdošanas vadītājiem, gan pārdevējiem, jo cilvēki smagi pārdzīvo atteikumus.

 

 

Vēlme izzināt realitāti, nevis to tulkot. Beigsim nepareizi interpretēt to, kas patiesībā notiek.

 

 

 

Vēlme un interese izstrādāt savas metodes darbā ar klientiem, darbiniekiem. Šis sasaucas ar iepriekšējo iezīmi, jo, ja izzini realitāti, saproti, kas notiek un, tad vari radīt atbilstošāku metodi konkrētajai situācijai. Metodes, kas der visiem, neder nevienam.

 

 

 

Un vienotas metodes jau nav, ir principi, kas ļauj adekvāti rīkoties konkrētās situācijās.

 

Mana rekomendācija: Aizmirst, ka pastāv pārdošanas triki, kas noteikti dos pozitīvu rezultātu. Nav nekādu triku, tas viss ir muļķības. Ir adekvāta realitāte, realitates izpratne un rīcība atbilstoši realitātei. Tie, kas taisa trikus, lai tā arī domā. Un tad arī rezultātā sanāk triki. Uztaisa triku, un ir prettriks no klienta, bet tas klasiski nav vēlams un neatbilst vēlamam rezultātam. Kā piemēram, viens no klientu prettrikiem ir atbilde: “Jā, tas ir svarīgi, bet mēs vēl padomāsim, vai mums nepieciešams šis produkts”, un tad domā sešpadsmit gadsimtus.

Otrkārt, pārdošanas procesu un darbu ar klientiem vajag uztvert kā piedzīvojumu, kā “izklaidi”, nevis kā smagu darbu.

 

Iespēja satikt treneri darbībā iespējams mācību un konsultāciju risinājumos un vadītāju attīstības programmās: 

    

VAIRĀK PAR EKSPERTU