Meklējam KICiešus: Darbs klientu servisa daļas asistentam

Iesaki kādam, kas ir ar tehnoloģijām un klientu apkalpošanu uz Tu
25.05.2021.

Kā attālinātās mācības atšķiras no klātienes? 5 lietas, ko der zināt

Kā notiek mācības zoom, kur paliek diskusijas un kā iegūt iesaisti
19.02.2021.

Laila Jemberga: Mēs esam radīti pārmaiņām

KIC trenere, ārste Laila Jemberga par pārmaiņām un neirozinātni.
13.01.2021.

RAKSTS: Kāpēc mācīties attālināti arī ir ok?

Mēs zinām, ka pieradumam ir liels spēks un mācības klātienē ir tik pierasta, vērtīga un pašsaprotama lieta, ka šķiet, ka nekāds Zooms tās neaizvietos...
11.11.2020.

Uldis Piekuss: Meklējam zudumus un potenciālu jeb nav iespējams patiešām kļūt taupīgam bez zināma diskomforta

KIC trenera, LEAN eksperta Ulda Piekusa raksts par darbinieku slēptā potenciāla meklēšanu. Lai cik, iespējams, savādi tas izklausītos laikā, kad nav skaidrības, ko nesīs katra nākamā diena, tā ir iespēja, lai arī kaujas apstākļos, pilnveidot un uzlabot pastāvošos procesus, likvidējot...
02.06.2020.