Laila Keisele

Laila Keisele

Biznesa procesu optimizācijas un kvalitātes vadības profesionāle

LinkedIn profils

Par treneri

Pieredze: Biznesa procesu optimizācijas un kvalitātes vadības profesionāle ar vairāk kā 15 gadu pieredzi, izstrādājot, ieviešot un attīstot kvalitātes vadības sistēmas un dažāda apjoma un sarežģītības LEAN projektus starptautiskiem uzņēmumiem dažādās nozarēs pakalpojumu un ražošanas jomā.

Šobrīd ir Rīgas namu pārvaldnieks valdes locekle, bijusi Latvijas Pasts pasta tīkla direktore, Dinex Latvia operatīvā vadītāja. Vadījusi kvalitātes stratēģiju īstenošanu atbilstoši starptautiskajiem standartiem (ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001 u.c.) un uz efektivitāti un kvalitāti balstītu procesu izstrādi un ieviešanu tādiem tirgus līderiem kā Circle K Business Centre, AAS Balta, SIA PALINK, ABB Baltijā. Strādājusi kā vecākais LEAN eksperts Circle K Business Centre.

Plaša pieredze dažādu LEAN projektu vadīšanā procesu optimizācijai finanšu operācijās. Eksperts efektīvu pārdošanas procesu izveidē, uzlabojot kvalitāti un servisa ātrumu, kā rezultātā palielinājušies pārdošanas apjomi. Pieredze B2B operatīvo procesu optimizēšanā un IT risinājumu iniciēšanā klientu apkalpošanas ātruma un pārdošanas procesa elastības paaugstināšanai.

Profesionālā maģistra grāds uzņēmuma un iestāžu vadībā | RTU

MBA grāds inovācijās un uzņēmējdarbībā | RTU un Buskerud and Vestfold University College

Maģistra grāds starptautiskajās ekonomiskajās attiecībās | LU

Tēmas

Biznesa procesu uzlabošana

Pārmaiņu vadība

Projektu vadība

Kvalitātes nodrošināšanas standarti

Funkciju audits