Daudzpusīga un pārliecināta personība, ar stratēģisko domāšanu un izcilām angļu, franču, spāņu, krievu un latviešu valodas prasmēm. Ar ievērojamu pieredzi un zināšanām starpkultūru komunikācijā.

Profesionālā pieredze - starptautiskās pārdošanas, vadības un biznesa attīstības jomas eksperte. Kopš 2007.gada ieņēmusi starptautiska mēroga vadošus amatus Ahlers Latvia un AirBaltic, pašreiz ir pārdošanas un biznesa attīstības vadītāja vadošajā IT uzņēmumā Skandināvijā.

Savu profesionālo kompetenci apliecinājusi komunikācijas, pārdošanas un mārketinga stratēģijā, starptautiskās uzņēmējdarbības attīstībā. Veidojusi stratēģiski nozīmīgus projektus Skandināvijā, Somijā, Rietumeiropā un Austrumeiropā, guvusi ievērojamu pieredzi starpkultūru biznesa attiecībās, pārdošanas vadībā un mārketinga stratēģijā.

Akadēmiskā pieredze kā lektorei Latvijas Universitātē un Rīgas Stradiņa Universitātē – kurss “Starptautisko sarunu vešana”. Vadījusi starptautiskas klientu apkalpošanas komandu apmācības AirBaltic Oksfordas mācību centrā.

Izglītība – Starptautiskā stratēģiskā vadība, mārketings un PR (Maģistra grāds, RSU, 2013), Moderno valodu un biznesa studijas (Bakalaura grāds, LU, 2007). Savas zināšanas papildinājusi Rīgas Ekonomikas Augstskolā (Efektīva starptautiskā komunikācija un pārrobežu vadība) (2017), ITIM International (Nīderlande) par starpkultūru pārvaldību un organizāciju kultūru (2016), Rīgas Stradiņa Universitātē kursā par starptautiskā biznesa komunikāciju (2013).

 

Tēmas, kurās trenere veido mācību risinājumus un sniedz konsultācijas:

Starpkultūru komunikācija un biznesa attiecības, sarunu vadīšana, pārdošana un pārdošanas vadība, biznesa attīstība eksporta tirgos, mārketinga stratēģija

Sadarbības prasmes, komunikācija matricas uzņēmumos, dažādības vadīšana.

 ATSAUKSMES PAR TRENERI:

  • Loved it. (10)
  • All was excellent
  • People's behavior is unpredictable.
  • Kompetenta pasniedzēja, ļoti labi piemēri no praktiskās pieredzes.
  • Kurss ļāva un piedāvāja platformu jaunām, praktiskām idejām sistēmu attīstībai.
  • Protams, ieguvumu ir daudz. Bet galvenā atziņa, kura vijās cauri visam kursam: Data is the new oil.
  • Lieliska iespēja kopā ar kolēģiem pārspriest nākotnes vajadzības sadarbības uzlabošanai.
  • Man ļoti interesanta, pilnīgi negaidīta informācija.                             
  • Vairāki "knifiņi" jauno tirgu apguvei.
  • Forša atmosfēra. Iespēja paklausīties citu cilvēku pieredzi starptautiskajos tirgos.
  • Laba teorētiskā bāze pamata pārdošanas prasmju uzlabošanai.
  • Viss bija labi un pasniedzēja bija savas jomas speciāliste. Kurss bija ne tikai par plānoto tēmu, bet tika paņemtas arī blakus tēmas, kas deva plašāku skatījumu uz visu tēmu kā tādu.
  • Iespēja, vide, telpa, pamudinājums par starpkultūru sadarbību un atšķirībām domāt, uzzināt.
  • Galvenās atšķirības starp valstīm un to tipiskākās rīcības sadarbojoties.
  • Ieguvums - praktiski piemēri.
  • Atbilde uz jautājumu "Kāpēc" ir iegūta.                             
  • Pasniedzējai ir vērtīga profesionālā pieredze.
  • Ieteiktu apmeklēt visiem, kuri strādā ar Baltijas vai SE kolēģiem.
  • Interesants un noderīgs materiāls.                                                                                                                                                   

 

Nepieciešama konsultācija vai slēgtas mācības Jūsu uzņēmumam?

PIETEIKT KONSULTĀCIJU 

 

 Iespēja satikt treneri darbībā praktiskākajā pārdošanas vadītāju attīstības programmā: 

 

 

Atklātajā kursā: 

STARPTAUTISKAIS BIZNESS (KĀ PĀRDOT ĀRZEMJU TIRGOS)