Andrijas dzīves moto: „Durvis uz laimi veras uz sevi” /S.Kirkegors/.

Pieredze: Praktizējoša un sertificēta psiholoģe un sistēmiskā ģimenes psihoterapeite privātpraksē. Pieredze psihologa praksē kopš 2001. gada, pieredze sistēmiskajā psihoterapijā kopš 2010. gada. Pieredze pasniedzējas un treneres darbā Komercizglītības centrā no 2008. gada, Starptautiskajā Praktiskās Psiholoģijas augstskolā maģistrantūras un bakalauru programmās 2010.-2014. gads.
Darbojas pieaugušo apmācību jomā, veiksmīga pieredze apmācību darbā ar nelielām grupām, sevis pašizziņas un pilnveidošanas darbā. Video treniņu praktiķe – vienīgā iespēja ieraudzīt sevi realitātē ir iespēja novērot sevi saskarsmē no malas.
Konsultējusi un sadarbojusies ar uzņēmumiem Koblenz, Datakom, Stendera Ziepju fabrika, GE Money Bank, zvērinātu advokātu biroju BDO Zelmenis un Liberte, Latvijas Jūras akadēmiju, Orange Cosmetics, skaistumkopšanas saloniem Brigita, bērnu frizētavu Pinku nams, Biznesa Vadības koledžu, Skaistuma Avēnija, Starptautiskā Manikīra skola, Saldus novada domi, Douglas Latvia u.c.

Izglītība: Iegūts Starptautiskās Praktiskās Psiholoģijas augstskolas bakalaura grāds psiholoģijā un praktiskā psihologa kvalifikācija, kā arī maģistra grāds konsultatīvajā psiholoģijā. Marte Meo terapeite. Praktizē smilšu spēļu terapijas metodi, video treniņus dažādu komunikatīvo prasmju un attiecību attīstībā. Sistēmiskā ģimenes psihoterapeita izglītība un prakses atļauja sistēmiskajā ģimenes psihoterapijā.

Dalība asociācijās/biedrībās: Latvijas Profesionālo Psihologu Asociācijas (LPPA) valdes locekle. Latvijas Sistēmisko Ģimenes psihoterapeitu biedrības biedre. Pašlaik pretendē uz supervizora kvalifikāciju LPPA.


Publikācijas:
"Labvēlīgais "Nē"" par biznesa etiķeti žurnālā "Ir Nauda".

ATSAUKSMES PAR TRENERI:

  • Iespējams emocionāli inteliģentākais cilvēks Latvijā. Praktizē to ko māca ik uz soļa.
  • Andrija ir ļoti profesionāla - atbild uz jebkuru jautājumu un reaģē uz katra dalībnieka vajadzībām. Forši papildus materiāli! Skatījums caur savu prizmu & pieredzi. (8)      
  • Ļoti labi, es parasti nepiešķiru augstus vērtējumus, taču par šo treniņu lieku 10.
  • Sajūta, ka esmu ieguvusi ko vērtīgu sev, ko vēlos izmantot ikdienā.
  • Daudz ieguvu pašanalīzei, kas pēcāk palīdz darbā un dzīvē. (10)
  • Mazākā grupā ir iespēja risināt individuālas problēmas. Ieguvu atbildi uz svarīgāko jautājumu, ar ko atnācu.
  • Darbs ar sevi ir vērtīgs un izzinošs, lai arī cik tas būtu neērts. Par šo jārunā darbā, skolā, ģimenēs, darbavietās!
  • Fantastisks mikroklimats grupā un pasniedzējas ieinteresētība katra dalībnieka stāstījumā. (9)
  • Ja sākumā bija bažas par to, ko iegūšu, tad kursu laikā visas bažas izzuda, ieguvu daudz pozitīvu emociju un bagātināju savu dzīves pieredzi. (9)
  • Ļoti piemēroti mācību kursi vadītājiem, vecākiem. Esmu sevi un savu emocionālo dzīvi izpratusi un pacēlusi citā līmenī. (10)
  • Beidzot patiesi izpratu jēdzienu "emocionālā inteliģence" un minētās inteliģences dažādās izpausmes darba kolektīvā.
  • Pasniedzējas harizma / personība. Pasniedzējas valodas un izvēlēto vārdu vienkāršība, attieksme pret auditoriju un spēja pielāgoties tai, kas ļoti, ļoti patika! Es noteikti vēlētos vēlreiz tikties un turpināt iesākto tēmu. (10)
  • Emocionālā iesaiste un interesantais, uz praktiskiem piemēriem veidotais stāstījums ļoti uzrunāja. Trāpīgi izteicieni. Labprāt vēl paturpinātu padziļinātāk šo emocionālo inteliģenci.
  • Profesionāle, ar dziļu empātiju, ļoti labi sagatvojusies semināram.
  • Esmu ļoti apmierināta ar kursiem, labprāt klausītos vēl kādu kursu (jebkādu) pie šīs pasniedzējas.
  • Pašas pasniedzējas personība, kas demonstrēja cieņpilnu attieksmi pret semināra dalībniekiem un vienlaikus turēja augstu savu pašcieņu, labs paraugs, kā labvēlīgā gaisotnē cilvēki var uzklausīt profesionālus padomus un zināšanas, kā arī var viens no otra mācīties.      
  • Kā kontrolēt emocijas, saprast citu rīcības motīvus. Praktiskas iemaņas, kuras izmēģināt darbā ar kolēģiem.
  • Lektores attieksme pozitīvi ietekmē. (10) Ieguvu iespēju paskatīties pašai uz sevi, savām emocijām un tās izpausmēm no malas; 2) Palīdzēja nedaudz sakārtot domas pa plauktiņiem – saredzēt stresa cēloņus.                        
  • Ļoti patīkama, viegla komunikācija. Tikai pozitīvas emocijas.
  • Izvirzītie mācību mērķi tika sasniegti. Paldies!
  • Viens no galvenajiem ieguvumiem ir tas, ka uzzināju kā izturēties attiecīgajās situācijās.
  • Uzzināju ļoti daudz jauna, ir ko un pie kā pastrādāt. Saturs + pasniegšanas veids+ Andrija kā treneris = 
  • Sapratne par emociju līmeņiem stresa kontekstā. Kā līdzēt un kā palīdzēt kolēģiem.
  • Satriecoša pasniedzēja, paldies!
  • Pozitīva, aicinoša un pretimnākoša attieksme + lieliska informācijas pasniegšana un zināšanas. (10)
  • Es neko negaidīju un esmu pārsteigts, cik daudz informācijas, kuru varēšu izmantot dzīvē. (9)
  • Ieguvu zināšanas, praksi situācijās, kas līdz šim mācībās nav bijis.
  • Praktiskais darbs video materiāla vērtēšanā (atklāj uzvedību stresa situācijās, ko savādāk nav iespējams apzināt).
  • Ļoti interesanti un vērtīgi ir profesionālo psihoterapeitisko teoriju un praksi projecēt savā profesionālajā vai dzīves ikdienā.
  • Pasniedzējas kompetence, ilggadēja pieredze. (7)
  • Ļoti profesionāla! Izcili!
  • Labi sabalansēta teorija ar praktiskiem piemēriem un vingrinājumiem
  • Izcila pasniedzēja, spēja ieinteresēt, prezentēt, uzklausīt katru personību, saprast.
  • Ļoti pozitīva attieksme - pasniedzēja bija šeit un tagad.
  • Vairākas atziņas un instrumenti, kā ikdienā trenēt prasmes un būt labākam cilvēkam.
  • Jaunas zināšanas par to, kā saglabāt sevī emocionālo veselību un neizdegt.
  • Rīki sevis izprašanai, tēzes, domu graudi, pārdomas.                                                
  • Mēģināšu vairāk domāt par sevi, savām emocijām un izanalizēt, vai apkārtējie ar savām emocijām nespektulē.
  • Ieguvu atziņu, ka ļoti svarīga ir emocionālā inteliģence. Apzinājos, ka man pie tās ir jāpiestrādā ļoti intensīvi. Ieguvu arī praktiskus rīkus, lai sāktu šo ceļu.

Tēmas, kurās trenere veido mācību risinājumus un sniedz konsultācijas:

  • Emocionālā inteliģence,
  • kvalitatīva klientu apkalpošana,
  • sistēmiska pieeja komunikācijā,
  • pozitīvi iedvesmojošas attiecības,
  • cirkulāra komunikācija konfliktu risināšanā. 

Nepieciešama konsultācija vai slēgtas mācības Jūsu uzņēmumā?

PIESAKIET KONSULTĀCIJU