Biznesa Meistarklase
BMK ir unikāla 20 dienu augstākā līmeņa vadītāju profesionālās pilnveides programma, kas dod ieskatu jaunākajās biznesa un darbinieku vadīšanas pieejās un rosina dalībniekus iesaistīties diskusijā par sev aktuālāko. Rezultātā tiek gūtas vērtīgas atziņas un idejas uzņēmuma tālākai izaugsmei. Pateicoties atvērtai un radošai mācību videi, ko nodrošina augstas klases profesionāļi, dalībniekiem ir iespēja atiet no ikdienas operatīvās uzņēmuma vadīšanas un paskatīties plašāk uz sevi, savu uzņēmumu un komandu. Absolventi augstu novērtē programmas pasniedzēju sniegumu, pieaicināto nozares ekspertu pieredzi, kā arī iespēju mācību laikā atrasties starp līdzīgiem augstākā līmeņa vadītājiem, tas viss iedvesmo un pozitīvi uzlādē.
Ik gadu programmu absolvē 12- 15 Latvijas augstākā līmeņa vadītāju.
2021. gada grupas sākums - maijā
GRAFIKS BMK #24 - 28.05.2021. - 20.01.2021.
Grupā uzņemam 12 vadītājus, rezervējiet vietu jau tagad.
Neesat pārliecināts, vai programma piemērota Jums tieši šobrīd?
Mācību dalībnieki
Programma ir domāta pieredzējušiem uzņēmumu augstākā līmeņa vadītājiem, kuru atbildībā ir stratēģisko lēmumu pieņemšana un kas ir ieguvuši teorētiskās zināšanas vadības zinību pamatos (apjoma un satura ziņā līdzvērtīgi Biznesa Klases programmas saturam).
Absolventu biežāk minētie ieguvumi:
- Izpratne par mūsdienu ekonomikas procesiem un sava uzņēmuma vērtības palielināšanas iespējām
- Praktiskas metodes un rīki uzņēmuma stratēģijas plānošanā un realizācijā
- Iespēja pilnveidot savu arsenālu rīcībai kritiskās saskarsmes situācijās un publiskā tēla veidošanā
- Mūsdienīgs skats uz darbinieku vadīšanu un attīstību
- Iespēja izkāpt no ikdienas rutīnas un paskatīties uz sevi un savu uzņēmumu no malas
- Iespēja dalīties pieredzē un iegūt jaunas idejas un atziņas turpmākam darbam
- Dzinulis turpināt pilnveidot savu darbu un dzīvi
Klientu atsauksmes
Mācību norise un programmas saturs
- Pirms mācību uzsākšanas notiek individuāla intervija ar programmas vadītāju par dalībnieka pieredzi, izaicinājumiem un attīstības vajadzībām.
- Lai dalībniekus labāk noorientētu programmas saturā un precizētu viņu mācību vajadzības, tiek organizētas grupas pirmsmācību tikšanās, kas palīdz dalībniekiem fokusēties uz konkrētiem mācību mērķiem, ātrāk iesaistīties mācību procesā un savstarpēji iepazīties.
- Programmu veido 3 tēmu bloki: uzņēmuma vadīšana, darbinieku vadīšana un sevis attīstība.
- Mācības notiek nelielās grupās (līdz 15 dalībniekiem), programmu var apgūt 6 mēnešos, mācoties vidēji 1-3 dienas mēnesī.
PROGRAMMAS SATURS
UZŅĒMUMA VADĪBAS TĒMAS:
Ekonomika, tehnoloģijas, bizness
Vada: TATJANA VOLKOVA
Apjoms: 1 diena
Dalībnieku ieguvumi - izpratne par uzņēmumu darbības vidi, tehnoloģiskās vides pārmaiņām un tās ietekmi uz ekonomikas globālajām attīstības tendencēm, kā arī uz uzņēmumu vadīšanu.
Saturs:
Uzņēmumu vadīšanas mērķi un izaicinājumi strauji mainīgās vides apstākļos:
- Uzņēmumu konkurētspēja, tās līmeņi un to virzošie spēki
- Iekšējās un ārējās vides ietekmējošie faktori, to pārmaiņas un nozīme uzņēmuma darbībā
- Ģeopolitiskā nestabilitāte, ekonomikas un industrijas cikli un to ietekme uz uzņēmumu vadīšanu
Jaunākās tehnoloģijas un to ietekme uz ekonomikas attīstību un uzņēmumu darbību:
- Oneweb projekts
- Asteroīdu izstrādes projekts
- Tīrās enerģijas projekts
- 3D, 4D un bioprintēšana
- Paplašinātā realitāte
- Pašvadāmās mašīnas
- Gudrie roboti
- Lielo datu laikmets
- 4. industriālā revolūcija
- Lietu internets, u.c.).
Ekonomikas strukturālās pārmaiņas un to virzošie spēki.
Ekonomikas attīstības līmeņi un to ietekmējošie faktori:
- Resursu virzītā ekonomika
- Produktivitātes virzītā ekonomika
- Inovāciju ekonomika
- Radošums kā inovāciju avots
- Radošā ekonomikas un radošās industrijas un to nozīme ekonomikas attīstībā
Uzņēmumu vadīšanas jaunākās pieejas vides pārmaiņu ietekmē.
Biežāk lietoto jēdzienu izpratnes maiņa. Uzņēmumu vadīšanas attīstības tendences un pieejas; vides pārmaiņu ietekmē.
Jaunākās pieejas uzņēmumu vadīšanā: dizaina domāšana, radošā domāšana, stratēģiskā domāšana, u.c.
Diskusijas grupās par biznesa vadīšanas izaicinājumiem un praksi strauji mainīgās vides apstākļos, grupu prezentācijas.
Inovāciju vadība
Vada: INESE SUIJA-MARKOVA
Apjoms: 1 diena
Dalībnieku ieguvumi:
- Izpratne par inovācijas jēdzienu
- Zināšanas par inovācijas struktūru un sistēmisku pieeju inovācijas procesam
- Veicināta inovatīva domāšana un prasme noteikt inovācijas pakāpi savā organizācijā
- Izpratne par inovāciju kā par vienkāršu, sistemātisku un perspektīvu procesu
- Zināšanas par Blue Ocean stratēģiju - jaunu biznesa domāšanas konceptu
Saturs:
Inovāciju jēdziens
- Inovāciju definīcijas izstrādāšana grupās
Inovācijas priekšnosacījumi un septiņi „avoti”; kā tie var iespaidot uzņēmuma turpmāko darbību
- Organizācijas īpašības, kas veicina vai (nogalina) jaunas idejas, inovācijas
- Uzņēmuma vai nozares iekšējie avoti
- Uz āru vērstās inovācijas
Strukturēta un sistemātiska pieeja inovācijām; inovāciju saikne ar uzņēmuma biznesa darbībām
- Neveiksmju analīze
- Inovācijas radīšanas pamatprincipi (ko darīt un ko nedarīt)
Radošums, radošā domāšana un cilvēku smadzeņu darbība
- Radošums un radošā domāšana
- Radošuma veidi
- Kādi elementi veido radošumu
Inovatīvu ideju ģenerēšanas un vērtēšanas taktikas
- Alternatīvu ģenerēšana
- Pieņēmumu izaicināšana
- Nejaušais vārds
- Analoģiskā spriešana
- Slepkavu kolēģija
- Negatīvā prāta vētra
- NABC metode
Finanšu vadība uzņēmuma vērtības palielināšanai
Vada: RAIMONDS LIEKSNIS un TĪNA KUKKA
Apjoms: 2 dienas
Dalībnieku ieguvumi:
- Nostiprinās zināšanas par uzņēmuma finansiālās situācijas novērtēšanu.
- Attīstīs izpratni par uzņēmuma finanšu plānošanu, veidot iemaņas finanšu plāna izstrādei un realizācijai.
- Sekmēs zināšanas par uzņēmuma vērtības noteikšanas metodēm un iemaņas to pielietošanā.
- Sniegs ieskatu specifiskos, kursa dalībniekiem aktuālos finanšu vadības un vadības grāmatvedības jautājumos.
- Pilnveidos prasmes pieņemt pamatotus investīciju lēmumus.
- Pilnveidos prasmes plānot personīgās finanses.
Saturs:
Uzņēmuma finansiālās situācijas novērtēšana
- Likviditāte
- Ilgtermiņa maksātspēja
- Darbības efektivitāte
- Rentabilitāte
- 2 situāciju analīzes
Uzņēmuma finanšu plāna izstrāde, uzņēmuma vērtēšana
- Finanšu plānošanas metodes
- Vērtēšanas metodes (diskontētā naudas plūsma, salīdzināšana)
- 2 situāciju analīzes
Aktuāli finanšu vadības un vadības grāmatvedības jautājumi (pēc dalībnieku izvēles) - diskusija
- Apgrozāmo līdzekļu vadība
- Pašizmaksas kalkulācija
- Uzņēmumu iegāde un apvienošanās
- Uzņēmumu sanācija un maksātnespēja
Praktiskais darbs uzņēmuma finanšu situācijas novērtēšanā
- Uzņēmuma finanšu pārskatu analīze pēc modeļa (darbs pie datora), pa pāriem
Personīgo finanšu vadība - vieslektore
- Investīciju portfeļu veidošana un pārvalde
- Investīciju alternatīvas – akcijas, obligācijas, naudas tirgus, nekustāmais īpašums
- Personīgā finanšu plāna izstrādes pamati, pensiju plānošana.
Stratēģija no plāna līdz realizācijai
Vada: JĀNIS CAUNE
Apjoms: 2 diena
Dalībnieku ieguvumi:
- Izpratne par labu vadības praksi un uzņēmuma pārvaldības metodēm, kas nodrošina veiksmīgu uzņēmuma darbību ikdienā un stratēģijas īstenošanu
- Praktiski izmēģināts rīku un metožu pielietojums, balstoties uz situācijām, kas raksturīgas uzņēmumiem dažādās darbības jomās un attīstības fāzēs
- Praktiskas idejas, kas iegūtas, analizējot situācijas no dalībnieku pārstāvētajiem uzņēmumiem un citām kompānijām
Saturs:
Stratēģijas un mērķu formulēšana
- Līdzsvarotās vadības karte metode un princips
- Uzņēmuma stratēģisko mērķu kartes izveidošana
- Mērķu formulēšanas, kaskadēšanas un pārskata process
Uzņēmuma darbības uzraudzība un darbības pārskats
- Vadības grupas loma un vadības grupas sekretārs
- Kontrole, deleģēšana un lēmumu pieņemšana
- Dažādi vadības stili
Motivācijas sistēma un mērķu izpildes pārskats
- Mērķu un prēmiju shēmas formulēšana, izmantojot stratēģisko mērķu karti
- Izmaiņas mērķos un budžetā, atbilstoši pārskata rezultātam
Uzņēmuma efektīva darbība
- Toyotas „Lean production” principi
- Steidzamo un svarīgo darbu „Bermudu trīsstūris”
- Galvenie darbības rādītāji un vadības atskaites
Vērtību ķēde un procesu pieeja uzņēmuma vadībai
- Vērtību ķēdes princips
- Procesu pieeja uzņēmuma darba organizācijā
- Procesa līguma sastādīšana
Biznesa koncepcija un stratēģijas pārskats
- Garija Hamela biznesa koncepcijas inovācijas pieeja
- Uzņēmuma robežu nospraušana – izmaiņas darbības modelī un partneru/piegādātāju ķēdē
- Uzņēmuma stratēģijas pārskata vadības grupā, moderatora loma
Kopsavilkums
Pārskats par apgūto un tā pielietojumu, individuālā plāna sastādīšana
Praktiskais mārketings
Vada: ERVĪNS BUTKEVIČS
Apjoms: 2 dienas
Dalībnieki iegūs atbildes uz jautājumiem:
- Kāda stratēģija palīdz piesaistīt jaunus pircējus?
- Kas motivē klientus pirkt un kā to izmantot?
- Kā pārdot risinājumus ar lielāku cenu/vērtību?
- Kā stiprināt klientu lojalitāti uzņēmumam?
- Kā iedarbināt pārdošanu internetā, veidojot labu saturu?
- Kādas nepilnības (problēmas) ir uzņēmuma mājaslapai?
- 30 praktiskas idejas un to pielietojuma piemērus.
Saturs:
Mārketinga stratēģija un darba efektivitātes novērtēšana
- Mārketinga Stratēģija - The Big Picture
- Potenciālo pircēju apjoms un konkurence
- STP (segmentēšana, mērķauditorija, pozicionēšana)
- Atdeves mērīšana mārketinga aktivitātēm
33 un ½ iespējas pārdot vairāk (I daļa)
- Gatavība iespēju paplašināšanai
- FoMO izmantošana
- Ticības (piederības) sajūtu kopšana
- Iemīlēšanās tajā, ko dari
- Ierobežotai izvēlei ir priekšrocība
- Biežāks kontakts ar klientiem
- «Augstāks mērķis» motivē spēcīgāk
- Stāsts paliek atmiņā labāk
- Jo īsāks attālums līdz precei, jo labāk
- Progresa sajūtas izmantošana
- «Tas ir JAUNS» darbojas
- Līdzdalības spēks
- Negaidīti
Prāta vētra- grupu darbs: Līdzdalības sajūtu ģenerēšanai mērķauditorijā
- Izmēģināt Bez Maksas (IBM)
- Komplimenti
- Kā revidēt sava produkta USP
- Atšķirības veidošana piedāvājumam
4A princips, ieskats pirkšanas motivācijā
- Palīdzēt atrast attaisnojumu pirkumam
- Dot iespēju «pārliecināties pašiem»
- Priekšrocības parādīt spēcīgi (bezkaunīgi)
- Piedzīvojuma radīšana
Pirkšanas motivācijas idejas- praktisks darbsKā var pielietot to, par ko runājām pirmajā dienā
- Pieredzes apmaiņa, dalībnieku stāsti un atziņas
- Īsa pirmās dienas satura retrospekcija
33 un ½ iespējas pārdot vairāk (II daļa)
- B2B komunikācijas saturs
- Customer Service Manual- sistēmpieejas veidošana
- Kā izsist pārdevējus no šībrīža līdzsvara
Praktiskais darbs individuāli – komunikācijas satura ideju ģenerēšana
- Value Stream Mapping – klientu apkalpošanas vizualizācijas rīks!
- Standartu paaugstināšana, jeb pionieru vienība
- Tā lai pārdot viegli
- Praktiskais grupu darbs mājaslapu vēstījuma viegluma/smaguma analīzē
- Darbs ar klientu datubāzi
- Ārējo kvalitātes apliecinājumu izmantošana
- Neliels deficīts – tas ir labi!
- B2B klientu interešu veidi
- Ieguldījumi attiecību depozītā
- Partizānu mārketinga paņēmieni - Tehmend gadījuma stāsts, tā analīze grupās
Papildus idejas
- Cenu ceļam un pērk vēl vairāk
- Šis produkts tagad ir citāds!
- Tagad tas kļūst par “pirmās nepieciešamības” preci/pakalpojumu
DARBINIEKU VADĪŠANAS TĒMAS
Izaicinājumi Personāla vadībā
Vada: SANDRA LĀCE
Apjoms: 3 dienas
Dalībnieku ieguvumi:
- Prasmes identificēt darbinieku individuālās spējas;
- Prasmes izstrādāt darbinieku individuālajām vajadzībām atbilstošas attīstības un motivācijas sistēmas;
- Idejas darbinieku motivācijai, kas ļauj ikdienā veicināt viņu lojalitāti un attīstību uzņēmumā
Saturs:
21.gadsimta darba vide – ar ko mums jārēķinās?
Īpaši nozīmīgu darbinieku – talantu jeb augsta potenciāla darbinieku – loma uzņēmumā:
- Darbinieku individuālo spēju noteikšana
- Augsta potenciāla darbinieku jeb talantu identificēšana
- Augsta potenciāla/talantīgo darbinieku attīstības plānošana
- Pieredzes stāstu analīze
Talantu jeb augsta potenciāla darbinieku piesaiste uzņēmumam:
- Laba vadīšanas un organizācijas pārvaldības prakse
- Darba devēja tēls
Dažādības (diversity) vadīšana komandā:
- Dažādība komandā, tās apzināta veidošana un vadīšana, izaicinājumi un ieguvumi
- Vadītāja profesionālās un personības kompetences, lai vadītu patiesu dažādību komandā
- Pieredzes stāstu analīze
Darbinieku vadīšana «attālināti»:
- Izaicinājumi, kas saistīti ar organizācijas struktūru, kurās vadītājs un komanda atrodas dažādās vietās, piem., «matricas» tipa organizācijas
- Darbinieku vadīšanas principi, ja vadītājs un komanda ikdienā atrodas fiziski attālināti viens no otra
- Vadītāja kompetences, vadot “attālinātas” komandas
- Darbinieku kompetences, strādājot “attālināti” no vadītāja
- Pieredzes stāstu analīze
Jaunākās tendences un profesionāļu diskusijas par 21.gadsimta izaicinājumiem darbinieku vadīšanā.
Ātri mainīga, nenoteikta, kompleksa un neskaidra biznesa vide (VUCA - volatility, uncertainty, complexity, and ambiguity):
- Ko tas nozīmē darbinieku atlasē, šodienas tendences darbinieku meklēšanā un piesaistīšanā
- Kā veidot darbinieku motivāciju un emocionālo iesaisti
- Kādas darbinieku kompetences tas pieprasa un kā veidot darbinieku attīstību
- Darbinieku snieguma attīstības vadīšana – tendences un izaicinājumi
- Pieredzes stāstu analīze
Līderis, kuram seko
Vada: BAIBA ZŪZENA
Apjoms: 1 diena
Dalībnieku ieguvumi:
- Izpratne par jautājumiem, kurus vienmēr jāpatur vadītāja ciešā redzeslokā, jo īpaši, ja viņš vai viņa pretendē uz līdera titulu
- Ieskats veiksmīgas vadības komandas veidošanas pamatprincipos
- Izpratne par mērķtiecīgi veidotas talantīgo darbinieku piesaistīšanas un noturēšanas nozīmi uzņēmumā
Saturs:
Komandas nozīme uzņēmuma vadībā
- Vai komanda patiešām ir nepieciešama?
- Kā izveidot rezultatīvu komandu?
- Case analīze
Dažādi līderu tipi
- Īss ieskats teorijā par dažādiem līderu tipiem
- Līderu kompetenču apskats
Talantu attīstība un noturēšana uzņēmumā
- Talantu loma uzņēmumā
- Kā piesaistīt un noturēt talantus
- Motivācijas veidi un principi
Deleģēšana – kā? Kad? Kam?
- Deleģēšanas process
- Atsekošana
- Pēcteču attīstības un darbinieku individuālā novērtēšana
Grūto saskarsmes situāciju risināšana
Vada: AGRIS GRAVA
Apjoms: 1 diena
Dalībnieku ieguvumi:
- Spēja orientēties profesionālās saskarsmes grūtību rašanās cēloņos
- Prasme noteikt „dabas dotās” un iemācītās attieksmes un rīcības taktikas, izvērtēt to pielietošanas efektivitāti
- Apgūtas prasmes un iemaņas specifisku situāciju risināšanai
- Prasme pārvērst nepatīkamu stresu un nedrošību izraisošas situācijas interesantā izklaidē
- Prasme analizēt saskarsmes situācijas
- Pilnveidotas prasmes darbam ar sociāli nepieņemamas uzvedības klientiem un kolēģiem
Saturs:
„Grūto” cilvēku klasifikācija.
- „Grūtie” cilvēki
- Manas grūtības darbā ar šiem cilvēkiem
Neadekvātas, sociāli nepieņemamas uzvedības mērķi un motīvi.
- Ko vēlas cilvēks saņemt no pasaules ar šādu uzvedību
- Paustie mērķi un neapzinātie motīvi
Rīcības taktikas kolēģa/klienta uzvedības maiņai
- Sapratnes nodrošināšana, rīcības formas un metodes partnera attieksmes un uzvedības maiņai
Apzināta un neapzināta manipulācija, tās rašanās cēloņi, ietekmes veidi un novēršanas metodes
- Dzirdu, ko gribu
- Apvainojos, par ko gribu
- Aizvainoju, bet to nepamanu
- Šantāža. To veidi, iedarbības mērķi un algoritms. Aizsardzības taktikas
Konflikti
- Konfliktu veidi un būtība
- Konfliktu risināšanas taktikas, to izmantošanas mērķi un uzdevumi
- Konfliktregulējoša saskarsme
SEVIS ATTĪSTĪŠANAS TĒMAS
Domāšanas ilūzijas un ekonomiskā uzvedība
Vada: IVARS AUSTERS
Apjoms: 1. diena
Dalībnieku ieguvumi:
- Prasme identificēt ikdienā grūti pamanāmās domāšanas ilūzijas, kas var nelabvēlīgi ietekmēt ekonomisko lēmumu pieņemšanas kvalitāti
- Spēja pamanīt domāšanas un spriešanas ilūzijas, kā arī pēc iespējas no tām izvairīties
Saturs:
Iluzorā korelācija
- Kā un kāpēc cilvēkiem piemīt tendence saskatīt sakarības (korelācijas) tur, kur patiesībā tās nav
- Kā tas ietekmē ekonomiskas dabas lēmumus un kā izvairīties no šīs ilūzijas
Kontroles ilūzija
- Kā un kāpēc cilvēkiem piemīt tendence kontrolēt savas dzīves notikumus un pārvērtēt to, cik lielā mērā viņi spēj ietekmēt notiekošo
- Kā tas ietekmē ekonomiskas dabas darbības un kā izvairīties no šīs ilūzijas
Apstiprināšanas kļūda
- Kā un kāpēc cilvēkiem piemīt tendence informāciju meklēt un atcerēties tādā veidā, kas apstiprina pieņēmumus vai hipotēzes
- Kā tas ietekmē lēmumus ekonomikā un kā no šīs kļūdas izvairīties
Nepamatota paļāvība uz saviem secinājumiem
- Kāpēc cilvēki pārvērtē savu prognožu piepildīšanās iespējamību un kā tikt galā ar šiem maldiem
Atpakaļskata neobjektivitāte
- Kā pamanīt un mazināt cilvēku tendenci pārvērtēt to, cik lielā mērā viņi pirms notikuma spēja paredzēt notikumu gaitu, virzību un rezultātu („es jau sen to zināju” efekts)
Publiskā komunikācija un mediju treniņš
Vada: INA BALAMOVSKA
Apjoms: 2 dienas
Dalībnieku ieguvumi:
- Uzlabotas publiskās argumentācijas un prezentācijas prasmes
- Apgūtas iemaņas, kā veidot vēstījumu medijiem – īsu, viegli uztveramu un izteiksmīgu
- Izpratne par savu individuālo ķermeņa valodu, balss īpašībām un iespējām tās pārvaldīt
- Pilnveidotas prasmes pārliecinoši atbildēt uz grūtiem jautājumiem
- Ieteikumi intervijām no profesionāla TV žurnālista
Mediju un publiskās komunikācijas loma organizācijas tēla veidošanā
- Organizācijas tēla apzināta veidošana
- Spēles noteikumi ar medijiem
Pārliecināta un efektīva intervija
- Vēstījums – viegli uztverams un aktuāls
- Kā sagatavoties intervijai
- Ieteikumi, ja negaidīti jāuzstājas
Individuālais tēls kā komunikatīvais faktors
- Kā sasniegt verbālās un ķermeņa valodas atbilstību
- Balss īpašā nozīme intervijās
Intervija – videotreniņš
- Individuālas intervijas ar žurnālistu
- Videotreniņa analīze, ieteikumi
- Kā kontrolēt uztraukumu intervijas laikā
Kā atbildēt uz grūtiem un provokatīviem jautājumiem
- Kas ir grūti jautājumi? Kā precizēt jautājumus
- Kā atbildēt – īsi, argumentēti, pozitīvi
- Iebildumu pārvarēšana
Ziņojuma sagatavošana medijiem
- Preses relīzes rakstīšanas pamatprincipi
- Zibenīgas atbildes taktika
Neformāla saruna kā lietišķas komunikācijas daļa
- Prasme izmantot neformālu sarunu vidi uzņēmumā
- Ieteikumi, kā vairot kontaktus un radīt uzticamību
Personības attīstība
Vada: AGRIS GRAVA
Apjoms: 2 dienas
Dalībnieku ieguvumi:
- Savas pašvērtības nostiprināšana un drosmes palielināšana
- Prasme izmantot savu radošo potenciālu
- Izpratne par naivismu un stūrgalvību, to mazināšanas iespējām
- Savas emocionālās stabilitātes un domāšanas pilnveidošana
Saturs:
Psiholoģiskās spēles, ko spēlē cilvēki
- Upuri
- Cietēji
- Nelaimes „čupas”
- Cīkstoņi
Emocionālās inteliģences un pašrealizācijas attiecības
- IQ un EQ attiecības
- Mans EQ
- Emociju apzināšana un vadīšana
Kā padarām sevi nelaimīgus ar pašu rokām
- Mans paštēls
- Realitāte un sapņi
Kritiskā domāšana un tās izmantošana profesionālā izaugsmē
- Domāšanas līmeņi
- Kā domāju Es un vai tas man noder
- Kā apmācīt citus, lai viņi viegli saprot sarežģīto
- Parunu un tautas vēstījumu analīze
Veselība kā neatkarība: Apzināta ēšana
Vada: Inese Millere
Zinātniski pamatotas un praktiskas veselīgas ēšanas un dzīvesveida paradumu veidošanas metodes, kas:
- balstītas neirobioloģijā un jaunākajos neirozinātniskajos atklājumos,
- palīdz attīstīt apzinātību (uzmanību/vērīgumu),
- izdarīt prasmīgas uztura un dzīvesveida izvēles savas veselības un produktivitātes veicināšanai,
- palīdz un iedvesmo uzņemties atbildību par savu veselību, labsajūtu pašaprūpes lēmumiem,
- fokusējas uz ilgtermiņa dzīvesveida pārmaiņām, kas ir kritiskas vadītāju veselībai un labsajūtai.
Programma:
- Neirobioloģijā balstīta izpratne par ēšanas paradumu veidošanos:
- Kāpēc nepietiek ar gribasspēku un kā veidojas neirālie savienojumi mūsu smadzenēs, kuri nosaka neapzinātas ēšanas ieradumus
- Kāpēc aizliegumi un diētas “nestrādā”
- Kādas ir neapzinātas ēšanas sekas
- Apzināta ēšana: teorija, zinātniskie pamatojumi, praktiskais pielietojums:
- Kā atšķirt fizisku un emocionālu izsalkumu
- Kā atpazīt un risināt ne-izsalkuma pārēšanās izraisītājus bez ēdiena
- Apzinātībā balstīta ēšana kā spēcīgs un universāls risinājums neveselīga dzīvesveida kompleksajai problēmai
- Zinātniski pamatotas un praktiskas veselīgas ēšanas un dzīvesveida paradumu veidošanas metodes:
- Kā ēst optimālai apmierinātībai un sātam
- Kā ēst iemīļotos našķus, nepārēdoties un bez vainas sajūtas
- Kas ir trīs kļūdas, ko pieļaujam, mainot ēšanas ieradumus
Veselība kā neatkarība: Ergonomiska un aktīva darba vide
Vada: Mareks Osovskis
- Veselīga darba vide:
- Ergonomiska darba vide un darba galds
- Pareizas stājas un darba pozas nozīme veselības un darbaspēju saglabāšanai
- Veselīgā darba režīma jēdziens
- Darbspēju ekonomija un atjaunošana
- Vingrinājumi darba apstākļos un ikdienā
- Fiziskās aktivitātes:
- Papildus fizisko aktivitāšu nepieciešamība un apjoms
- Kā pareizi uzsākt fiziskās aktivitātes, lai netraumētos
- Uzturs un fiziskās aktivitātes
Biznesa treneri
Dalības maksa
Dalības maksa vienam dalībniekam ir EUR 4980 + PVN.
Cenā iekļauts: dalība mācībās, materiāli drukātā un eletroniskā veidā, atbilstošas mācību telpas un aprīkojums, pusdienas, kafijas pauzes, dalība slēgtā whatssapp grupā.
Biznesa Meistarklase ir LR IZM licencēta un akreditēta profesionālās pilnveides programma uzņēmuma vadīšanā. Izpildot prasības, iespējams iegūt valsts parauga profesionālās pilnveides izglītības apliecību – „Vadības zinātne. Uzņēmuma vadīšana.”
Cenā iekļauts:
- Dalība mācībās, materiāli drukātā un elektroniskā veidā, atbilstošas mācību telpas un aprīkojums, biznesa pusdienas, kafijas pauzes, kā arī iespēja iegūt valsts parauga profesionālās pilnveides izglītības apliecību – „Vadības zinātne. Uzņēmuma vadīšana.”
- Konsultēšanās ar ekspertiem mācību laikā
- Digitālais LinkedIn sertifikāts
- Slepena whatssapp grupa pieredzes apmaiņai ar grupas biedriem
- Pieredzes apmaiņa un dalīšanās ar labas prakses piemēriem
- Pieeja mācību e-videi un materiāliem elekroniski
- Iespēja iesaistīties ekskluzīvā Biznesa Klases klubā - domubiedru grupā visiem KIC ilgtermiņa programmu absolventiem, līdzīgi domājošiem uzņēmējiem.
Mūsu kvalitātes garantija
Gadījumā, ja mācību dalībnieks pēc pirmajām divām nodarbībām nav apmierināts ar mācību kvalitāti, viņš ir tiesīgs atteikties no tālākās dalības programmā, atgūstot 100% no iemaksātās summas.
KIC ilgtermiņa programmas jau kļuvušas par kvalitātes zīmi domājošiem vadītājiem. Aicinām sekot līdzi laikam un pievienot šo izglītību savā profilā profesionāļu tīklā LinkedIn šeit.
- Lauciņā School/skola ievadiet Komercizglītības centrs (sākot rakstīt, tas parādīsies automātiski, klikšķiniet),
- Lauciņā Degree/izglītības līmenis rakstiet pie mums pabeigtās programmas nosaukumu: Biznesa Meistarklase
- Lauciņā Field of study/studiju joma rakstiet Biznesa vadība/Business management
- Ievadiet mācību gadu un, ja vēlaties linku uz programmu KIC mājaslapā un klikšķiniet saglabāt/save.