Darba snieguma vadīšana un attīstīšana ikdienā
"Ja Tev nav laika saviem darbiniekiem un ja šomēnes neesi ar viņiem runājis un patiesi ieklausījies, tad mēneša beigās paņem baltu lapu, dodies uz grāmatvedību un raksti iesniegumu, lai šomēnes neizmaksā daļu tavas algas, jo tu to neesi pelnījis."
Tieši tik konkrēti pieredzējusi vadītāja, trenere un supervīzore Sandra Lāce izsakās par darba snieguma sarunu nozīmi.
Lai rezultatīvāk vadītu darba snieguma (performance) attīstības sarunas ar saviem darbiniekiem - aicinām vadītājus uz šo treniņu, kas publisko kursu kalendārā ir reti.
Komandas/ struktūrvienības vadītāja galvenais uzdevums ir vadīt darbinieku darba sniegumu un sasniegumus ik dienu, lai tā rezultātā piepildītos visas organizācijas ieceres. Pārsteidzoši daudz vadītāju vēl joprojām labprātāk izvēlas “vadīt” procesus un iegrimt ikdienas operatīvos darbos, atstājot attīstības sarunas ar darbiniekiem kā atsevišķu kampaņveida pasākumu reizi gadā. Strauji mainīgajā un prasīgajā biznesa vidē darbinieku efektivitāte, iesaiste un labsajūta ir kritiski svarīgs resurss organizācijas veiksmes stāstam. Regulāras sarunas par darba sniegumu un veidiem, kā to attīstīt, stiprina šo resursu. Darbinieki aug caur to, ko viņi dara un piedzīvo.
Kam piemērots kurss:
vadītāji, kuri vēlas attīstīt darbiniekus caur darba snieguma attīstības sarunām ikdienā.
PROGRAMMA
Darba snieguma attīstības vadīšana.
- Darba snieguma attīstības būtība un jēga, tendences dažādās biznesa jomās un amatu lomās.
- Sagaidāmais rezultāts, ja darbinieki piedzīvo labu darba snieguma vadīšanu.
- Iespējamās grūtības attīstības sarunās, vadītāja personīgās barjeras un atvērtība darīt/mēģināt.
Darba snieguma attīstības sarunas kā laba vadīšanas prakse.
- Prasme novērot un analizēt darbinieka sniegumu un darba rezultātus atbilstoši viņu pieredzei un kompetencei.
- Uz sasniegumiem orientēta, godīga un precīza attīstības sarunas vadīšana.
- Kompetenču pilnveides un nākotnes attīstības plānošana, prasme runāt par to.
Vadītāja personība un nepieciešamās kompetences labai darbinieku snieguma vadīšanas praksei.
Mācību process
Mācības notiek interaktīvā attālinātā kursa formātā un tiek dalītas divās pēcpusdienās pēc attālinātā formāta labās prakses.
Mācībās vadītāji:
- tiks aicināti apgūt labas darba snieguma attīstības sarunas pamatprincipus,
- trenēs prasmi analizēt konkrēta darbinieka sniegumu un iespējamos individuālo sarunu scenārijus (ar dažādām pieejām),
- plānos risinājumus darbinieka snieguma pilnveidei.
Dalībnieku atsauksmes
- Ļoti labs kurss, praktiski, skaidri, par tēmu. Ļoti strukturēti un vienkārši par sarežģīto.
- Klausoties kursu vadītājos, man ir svarīgi just, ka stāstītais nāk no pārbaudītas prakses, nevis no grāmatām. Priecājos, ka šis kurss bija piepildīts ar pieredzes stāstiem un piemēriem no dzīves :) Paldies!
- Labi saplānota un saturiski viegli uztverama prezentācija kā jau pedagoģijas meistaram, labs komunikācijas stils, tiek izceltas svarīgākās lietas un labi papildināts ar vērtīgām niansēm.
- Ļoti pozitīvi, ļoti noderīgi augstākā līmeņa vadītājiem.
- Ļoti patīkama pasniedzēja.
- Apstiprināju kā labu to veidu, kādā esmu personīgi plānojis progresēt un papildu tam ieguvu zināšanas par to, ko noteikti vajag uzlabot, atliek tikai pielāgot uzņēmuma iekšējām vajadzībām un ieviest.
- Ļoti patīkami dzirdēt reālus piemērus no dzīves.
- Nebija viss kā pilnīgs jaunums, bet tas arī labi, jo šis kurss man palīdzēja salikt pa plauktiem to, kas šobrīd tiek praktizēts. Noteikti izmantošu iedoto shēmu lielajām gada pārrunām un centīšos kursā iegūtās atziņas aiznest saviem kolēģiem.
- Jauns skatījums un idejas aktuālai tēmai.
- Struktūra un forma darbinieku snieguma attīstīšanai; praktiski piemēri un labā prakse atzinībām un kritikai.
- Kompetence, pasniegšanas stils un spēja turēt auditoriju - ļoti patika.
- Praktiski, dzīvi un garšīgi!
*Mācības notiks attālināti, Zoom platformā