Mērķauditorija

  • Uzņēmumu, nodaļu, komandu, produktu un projektu vadītāji;
  • Pārdošanas speciālisti, personāla vadītāji, reklāmas un mārketinga speciālisti;
  • Ikviens, kam ikdienā svarīga saskarsme, komunikācija un sadarbība;
  • Tie, kam ir interese apgūt mūsdienīgu metodi sava un citu potenciāla pilnvērtīgai izmantošanai.

Ieguvumi no semināra:

  • Dažādu pirkšanas paradumu un motivācijas veidu noskaidrošana
  • Atšķirīgo pasaules uztveres principu izpratne
  • Dažādo domāšanas procesu akceptēšana
  • Ar loģiku neizprotamu lēmumu stratēģiju pārvaldīšana.

 

PROGRAMMA

  • Ieskats vēsturē, kas ir Eneagramma, kur tā radās, un kur to izmanto šodien?
  • Deviņi dažādi saskarsmes stili un komunikācijas taktikas.
  • Deviņas stratēģijas, lai sasniegtu mērķi vai izpildītu uzdevumu.
  • Uzvedības un rīcības likumsakarības, savstarpējās piesaistes un pretreakcijas.
  • Mans pārdevēja profils un personīgais SWOT.
  • Motivācija un ietekmes zonas lēmuma pieņemšanas procesā.
  • Prognozēt spēja, atslēgas jautājumi un kas apslēpts zem atbildēm.
  • Pārdot visiem nozīmē nepārdot nevienam! Ko ar to darīt?

 

Mācību process:

  • METODIKA: Deviņu motivācijas paternu izmantošana komunikācijā un pārdošanā.
  • INSTRUMENTS: Cilvēku tipoloģija pēc George Gurdjieff metodes.

 

NORISES GAITA:

  • Interaktīvs seminārs, ar dalībnieku tiešo iesaistīšanu
  • Teorija
  • Diskusija, situāciju analīze

 

  • Analīze, secinājumi, jautājumi.

 

 

 

Norises laiks

28. marts un 4. aprīlis (09:00 - 17:00)

Cena

439.00 EUR + PVN
Agrajiem putniņiem: piesakieties līdz 28. februārim un saņemiet 10 % atlaidi