Edmunds Apsalons par savu pieeju attīstības pārrunām:

 

Mērķauditorija:

Seminārs īpaši noderīgs būs personāla vadītājiem un tiem vadītājiem, kuri paši veic attīstības pārrunas ar saviem darbiniekiem.

 

Programmas mērķis ir apgūt pārrunu procesa pamatvirzienus:

  • Koriģēt darbinieka izpratni par savu vietu un lomu organizācijā
  • Palielināt darbinieka iesaisti un motivāciju, stiprinot darbinieka pārliecību par savām spējām un iespējām
  • Vienoties par turpmāko rīcības plānu, kas ļaus pilnībā izmantot un attīstīt darbinieka potenciālu un virzīs viņu uz jauniem panākumiem

 

 Ieguvumi no semināra:

  • Padziļināta izpratne par attīstības pārrunu principiem
  • Metodisks paraugs, kā organizēt un vadīt attīstības pārrunas, uzlabojot to efektivitāti
  • Praktiskas iemaņas dialoga un konstruktīvas diskusijas vadīšanas paņēmienos
  • Uzlabota prasme izzināt un analizēt darbinieku potenciālu, kompetences un motivāciju
  • Praktiski lietojama un organizācijas mērķiem adaptējama attīstības pārrunu anketa
  • Iespēja uzzināt citos uzņēmumos uzkrāto pieredzi attīstības pārrunu procesa organizācijas jautājumos


Programma

ATTĪSTĪBAS PĀRRUNU MĒRĶI UN UZDEVUMI ORGANIZĀCIJĀ.

Attīstības pārrunu nozīme personāla attīstības procesā.

  • Vai attīstības pārrunās ir jākoncentrējas uz nākotnes iespēju noskaidrošanu vai uz pagātnes kļūdu analīzi?
  • Kādi faktori veido un ietekmē katra darbinieka nākotnes potenciālu organizācijā?
  • Kāpēc attīstībai labvēlīga vide ir svarīgākais darbinieku izaugsmes nosacījums?

Izpratne par darbinieka personību.

  • Ko vēlas mūsu darbinieki un vai šīs vēlmes vienmēr ir pamatotas?
  • Kas ir katra darbinieka svarīgākās kompetences?
  • Kā nosaka darbinieka motivāciju - kā motivēt savus darbiniekus un kā viņus stimulēt?
  • Kā komunikācijas procesā mainīt darbinieka izpratni par savu vietu un lomu uzņēmumā? Attīstības pārrunu svarīgākie uzdevumi un mērķi.
  • Kā pārrunu laikā izzināt darbinieka kompetences, motivācijas līmeni un viņa izpratni par situāciju, kurā viņš atrodas?
  • Kā pārrunu laikā palielināt darbinieka atbildību par notiekošo un lojalitāti uzņēmumam?
  • Kā pārrunu rezultātā vienoties par konkrētu rīcības plānu, nepieciešamajām izmaiņām darbinieka kompetencēs un motivācijā?


ATTĪSTĪBAS PĀRRUNU VADĪŠANAS VADLĪNIJAS UN STRUKTŪRA.

Aktīvas klausīšanās un jautājumu uzdošanas metodika.

  • Kādi ir efektīvākie aktīvas klausīšanās paņēmieni un kā tos lietot attīstības pārrunu laikā: kā pareizi uzdot pareizos jautājumus pareizā veidā?
  • Kādus komunikācijas paņēmienus lietot sarunas laikā: kā iesaistīt darbinieku sarunā un runāt viņa izdevīguma valodā? Attīstības pārrunu struktūra saskaņā ar sarunas vadīšanas GROW modeli.
  • Kā vienoties par kopīgi sasniedzamiem mērķiem, saskaņot darbinieka mērķus ar uzņēmuma mērķiem?
  • Kā nonākt pie kopīgas izpratnes par organizācijā notiekošo un atklāti izrunāt visas nepieciešamās izmaiņas?
  • Kā panākt, lai sarunas noslēdzas ar konkrētu rīcības plānu un vienošanos par to, kas, kad un kam ir jāpaveic? Attīstības pārrunu anketas sastādīšanas metodika un pārrunu organizācija.
  • Kā strukturēt attīstības pārrunu, noteikt nepieciešamo jautājumu apjomu un saturu?
  • Kā gatavoties attīstības pārrunām: kādu informāciju ir nepieciešams apkopot par katru uz sarunu uzaicināto darbinieku?
  • Kā pareizi komunicēt attīstības pārrunas darbiniekiem: kā darbiniekiem gatavoties attīstības pārrunām?
  • Kā organizēt attīstības pārrunu procesu un aktuālo sarunas norisi: kādiem ir jābūt apstākļiem attīstības pārrunās?
  • Kā sastādīt vienošanās protokolu attīstības pārrunām: kā sniegt atgriezenisko un apsteidzošo

 

Dalībnieku atsauksmes no iepriekšējiem semināriem:

  • Pasniedzējs ir zinošs, atraktīvs un saprotams.
  • Paraugs un īss materiāls, lai domātu un izstrādātu plānu attīstības pārrunām savā uzņēmumā.
  • Aicināsim Edmundu ar šo tēmu priekš visiem mūsu uzņēmuma vadītājiem.
  • Ieguvu dziļu izpratni, kā pareizi un cik vērtīgi novadīt ikgadējās pārrunas.
  • Ļoti profesionāls un interesants seminārs.
  • Pasniedzējs ir praktiķis un prot pielietot to, par ko stāsta dzīvē. Uzticība ir iegūta.

 

 

Norises laiks

7. decembrī (9:00 - 17:00)

Cena

250.00 EUR + PVN
Piesakieties līdz 7. novembrim un saņemiet 10 % atlaidi

Biznesa treneri

Edmunds Apsalons

Argumentācijas, konstruktīvas domāšanas un komunikācijas eksperts ar ilggadēju pieredzi uzņēmējdarbībā